תיירות

רויאל קריביאן מציגה: זה המועדון היוקרתי שיוקם עבור הנופשים

ענקית הקרוזים העולמית הקימה מועדון בלעדי בנסאו באיי הבהאמה. הוא יכלול שלוש בריכות מפוארות, ברים, מסעדות, ביתנים ועוד. מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל החברה: "בטוחים שמה שאנחנו מקימים יעלה בהרבה על מה שדמיינו". אודי שנבל מנכ"ל סנורמה: "ממשיכים להרחיב את מערך היעדים"
מערכת ice | 
חוף הים באיי הבהאמה של מועדון הרויאל ביץ קריביאן (צילום יח"צ)
ענקית הקרוזים העולמית רויאל קריביאן החלה בבניה של מועדון יוקרתי חדש ובלעדי שלה לנופשי הקרוזים היוצאים מהנמל במיאמי. המועדון מוקם בנסאו שבאיי הבהאמה ויקרא Royal Beach Club Paradise בכך הוא יהיה מועדון החוף הראשון של רויאל קריביאן שיפתח כבר במהלך 2025.
המועדון ממוקם על אחד מהחופים היפים שיש לאי להציע המשלב את היופי והרוח של איי בהאמה ויכלול שלוש בריכות מפוארות, ברים, מסעדות, ביתנים פרטיים, שני חופי ים פרטים ועוד. רויאל ביץ' קלאב יוכל לארח כ-2,000 אורחים. למועדון החוף ניתן יהיה להגיע באמצעות שיט במעבורת מנמל השייט של נסאו והחזרה תהיה דרך מרכז העיר ההיסטורית של נסאו ליד שוק הקש המפורסם של איי הבהאמה.
 
מייקל ביילי נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן העולמית מסר: "בזמן שאנחנו פורצים דרך באי רויאל ביץ' קלאב פרדייז איילנד יחד עם הממשלה ותושבי איי בהאמה, אנו חוגגים את מה ששותפות וחדשנות יכולות להשיג. המועדון יוסיף יופי וקסם לאזור ובחרנו לפתוח את המועדון הראשון של רויאל ביץ' כאן כי כבר לפני יותר מ-50 שנה הכנסנו את היעד הזה למסלול העגינות שלנו ואנו בטוחים שמה שאנחנו מקימים יעלה בהרבה על כל מה שדמיינו".

רויאל קרביאן אוניית הקרוזים הגדולה בעולם (צילום: יח"צ)
אודי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל מסר: "רויאל קריביאן ממשיכה להרחיב את מערך היעדים שלה ובנוסף על הקמת מועדון החוף היוקרתי רויאל ביץ'. קלאב בנסאו תפתח החברה מועדון דומה בקוזומל שבמקסיקו בשנת 2026 והוא יהיה המועדון השני בסדרה. כמו כן, השבוע הכרזנו על שיתוף פעולה חדש בין שלושה מותגי על בתחום הנופש והבידוק להקמת מועדון חברים חדש שחברי כל אחד מהן ייהנה מהטבות: רויאל קריביאן וחברת הבת סלבריטי קרוז עם רשת בתי המלון הארד רוד ורשת בתי הקזינו הפועלת בתוכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה