כסף וצרכנות

רשות המסים מזהירה: זה מה שעליכם לדעת כדי להמנע מתשלום

משלוח המכיל חפצים שערכם הכולל עד 75$ - פטור לחלוטין מתשלום מסי יבוא. הפטור אינו חל על מוצרי טבק, כוהל, משקאות משכרים וסיגריות אלקטרוניות. ערך כולל של עד 75$- לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך הסחורה. רשות המסים פרסמו מדריך כיצד לפעול
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כל אדם בישראל רשאי לייבא אישי חפצים (טובין) בדואר חבילות, או באמצעות חברות משלוח, אם החפצים אינם אסורים ליבוא בישראל, אבל לקראת יום הדואר הבין לאומי פרסמו ברשות המסים מדריך עם כל הפרטים.
ברשות המסים שאלו את העוקבים: "איפה החבילה שלי? מתכננים להזמין מחו"ל? חשוב שתדעו שכל חבילה שמגיעה לישראל נחשבת לייבוא אישי. יש מוצרים שדורשים אישורים מיוחדים, והזמנות מעל 75 דולר עשויות להיות חייבות במס. כדי להימנע מהפתעות, מומלץ לבדוק מראש את ההנחיות ואת המיסים הצפויים".

משלוח המכיל חפצים שערכם הכולל עד 75$ - פטור לחלוטין מתשלום מסי יבוא. הפטור אינו חל על מוצרי טבק, כוהל, משקאות משכרים וסיגריות אלקטרוניות. ערך כולל של עד 75$- לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך הסחורה.
משלוח המכיל חפצים שערכם הכולל הוא: 75$-500$ - פטור מתשלום מכס בלבד וחייב בתשלום מע"מ ומס קניה אם חל. מס קניה חל על: אלקטרוניקה בידורית, חלקי חילוף לרכב ועוד. הפטור ממכס אינו חל על מוצרי טבק כוהל ומשקאות משכרים וסיגריות אלקטרוניות . ערך כולל של עד 75$-500$, לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך החפצים. גובה המס מחושב לפי ערך החבילה בתוספת דמי המשלוח והביטוח אם קיימים.
כמו כן, חפצים שערכם 500$-1000$ - חייבים בתשלום מע"מ וכן במכס ובמס קניה (אם חלים) על פי הקבוע בצו תעריף המכס. שיעור המס החל מחושב לפי ערך החבילה בתוספת דמי המשלוח והביטוח אם ישנם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה