כסף וצרכנות

רשות המסים בבשורה מדאיגה: זה מה שיקרה עד ה-10.10

בהודעה לציבור בישראל נכתב על ידי רשות המסים עדכון קבלת קהל בשל מבצע חיצי הצפון: "לאור המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, לא תתקיים עד לתאריך 10.10.24, קבלת קהל ביחידות רשות המסים בישובים בצפון".
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
היום (שני) חל יום השנה לתחילת מלחמה חרבות ברזל, שכזכור פרצה ב-7.10 בישראל זוכרים את הנופלים ולא שוכחים לרגע את החטופים שלנו ומתפללים לשובם. ברשות המסים הבהירו בצל ההסלמה מול לבנון על צעדים שיבוצעו בימים הקרובים.
בהודעה לציבור בישראל נכתב: "עדכון קבלת קהל בשל מבצע חיצי הצפון: לאור המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, לא תתקיים עד לתאריך 10.10.24, קבלת קהל ביחידות רשות המסים בישובים בצפון".

רשימת היישובים כוללת את חיפה, צפת, עכו, כרמיאל, עפולה, טבריה, נצרת ונוף הגליל, ערים שבהן מתגוררים כמעט 800 אלף ישראלים בסך הכל. ברשות המסים נמסר: " ניתן לפנות למשרדי הרשות, לקבלת שירות, באמצעות מערכת הפניות באתר רשות המסים ולקבל מגוון שרותים באמצעות השירותים המקוונים באתר. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לחזרה מהירה לשגרה".
בפוסט נוסף נכתב: "היום שנה לתחילת המלחמה, אנו זוכרים את הנופלים ולא שוכחים לרגע את החטופים שלנו ומתפללים לשובם. ליבנו עם משפחותיהם. נזכור ונכבד את גבורתם ונמשיך לקוות לשובם של כולם הביתה בשלום. שנה לשבעה באוקטובר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה