כסף וצרכנות

לקראת כיפור: כך תבחרו נכון את האופניים לילדים שלכם

לקראת יום כיפור הורים רבים ממהרים להספיק לרכוש אופניים לילדיהם, שזהו חג עבורם לנסוע בכבישים ללא מפריע. רגע לפני בחירת האופניים, בואו לראות איך בוחרים אופניים לילדים שלכם
ענת סימן טוב | 
ילד רוכב על אופניים מצמן את מרוץ (צילום יחצ)
יום הכיפורים בפתח ואיתו המון הורים שמחפשים אופניים חדשים לילדים. יותר משליש מאופני הילדים שנמכרים בישראל מדי שנה, נמכרים בחודש של לפני כיפור. חוץ מאופניים, בחודש לפני כיפור נמכרים גם ערכות לתיקון פ'נצרים, פנימיות ומשאבות.
לפי רשת האופניים מצמן את מרוץ, אחוזה הקנייה הגבוה ביותר הוא של אופני BMX שהם בעיקר מיועדים לילדים עם 35% מסך הקניות, אחריהן נמכרים עם 25% אופני הרים לילדים ולנוער. שאר הרכישות מתחלקות עם ערכות הקשורות לתיקונים וחלקי האופניים.
 
לפני שאת רוכשים אופניים, מצמן את מרוץ, רשת האופניים הגדולה בישראל, מסבירה איך בוחרים אופניים נכונים לילדים.
השלב הראשון ברכישת אופניים, הוא להחליט האם רוצים אופניים משלדת מתכת או אלומיניום. ההבדל ביניהם כך לשלדת ברזל יש כמה יתרונות: היא סופגת זעזועים בצורה מעולה, היא עמידה לאורך זמן ומסוגלת לשאת משקלים גבוהים יותר אך בהתאם היא גם כבדה יותר משלדת אלומיניום.  כשמדובר על אופני ילדים, הברזל הוא לרוב מהסוג הפחות איכותי מהסיבה שהשלדה מחלידה די מהר, ולכן מחזיקה מעמד פחות זמן והילדים מתקשים להתמודד עם המשקל הגבוה.  ואילו שלדת אלומיניום היא קלה יותר משלדת ברזל וזה מאוד משמעותי כשמדובר בילדים. הגימור שלה איכותי וזה נעים בעין ולרוב הצביעה טובה יותר.
השלב השני בבחירת אופניים הוא, להחליט על סכום ההשקעה. כאן יש לקחת בחשבון שני גורמים בהחלט הזו. 1. גיל הילד/ה ולכמה שנים האופניים יכולים להתאים לו. 2.תדירות הרכיבה. האם האופניים מיועדים רק לכיפור ולנסיעות לעיתים רחוקות או לשימוש תדיר או אפילו יומיומי. ומכאן תגיעו להחלטה כמה תרצו להשקיע עבור זוג אופניים לילדכם, במיוחד בילדים גדולים ששם מחירי האופניים כבר עולים משמעותית יותר מאשר אופני ילדים.
כך למשל, אופניים לילדים קטנים נעים במחירים בדגם MERCURI של BMX  אופניים משלדת ברזל במגוון צבעים,  באיכות חומרים גבוהה, 425-479  שקלים ובדגם RALEIGH של BMX – אופניים משלדת אלומיניום עם התמורה הטובה ביותר לכסף, רכיבים איכותיים, וצביעה ייחודית. טווח המחירים נע בין 595-695 שקלים.
ואילו אופני הרים לילדים מתחילים כבר מסכומים של 800 שקלים ומעלה כמו למשל, אופני  MERCURI– אופניים משלדת ברזל במגוון צבעים,  באיכות חומרים גבוהה, 895-995 שקלים. דגם SPRINT של TOTEM – אופניים משלדת אלומיניום עם 7 הילוכים. במחירים של  1245-1395 שקלים  דגם JETT של SPECIALIZED  אופניים משלדת אלומיניום של מותג מוביל. קלים מאוד עם חווית רכיבה ייחודית בעיר ובשבילים. במחיר 1395 שקלים.
"בשנה האחרונה, מחירי האופניים בישראל זינקו בצורה משמעותית, ואנחנו במצמן את מרוץ החלטנו דווקא להקפיא את המחירים" אומר ניב זילברשטיין, מנכ"ל מצמן את מרוץ. "חשוב לנו שכל אחד יוכל לקנות אופניים ולכן קיים טווח רחב מאוד של מחירים החל מכמה מאות שקלים לילדים וחובבים ועד סכומים שמתקרבים לשש ספרות עבור המקצוענים ממש"
הנה כמה דגמים מומלצים להורים מאלו ש"רק רוצים להעביר את כיפור בשקט" עד אלו ש"רוצים את האופניים הכי מקצועיים שקיימים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה