כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: אופני BMX לילדים המשתלמים ביותר

יום כיפור יחול בשישי הקרוב, הורים רבים רוכשים בימים אלו אופניים לילדיהם לקראת ערב החג. Ice בדק ומצא, כמה יעלו לכם אופני BMX 12' במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
ילדים על אופניים (צילום עמותת אור ירוק)
לקראת יום כיפור שיחול בשישי הקרוב, הורים רבים מצטיידים באופניים, קורקינטים ועוד עבור ילדיהם לערב כיפור. שנייה לפני שאתם רוכשים אופניים, ice בדק ומצא, היכן תוכלו לרכוש אופניים לילדכם במחיר המשתלם ביותר.
בדקנו והשוונו אופני BMX 12', הדגם הקלאסי באתר שלנו של אופני BMX לילדים.
שלדה מונמכת מיוחדת לילדים, סבל אחורי ומעצור רגל בטיחותי, כל זאת בשילוב של חלקים איכותיים במיוחד. האופניים מגיעים עם זוג גלגלי עזר מחוזקים מצופים בגומי לרכיבה נוחה יותר, ריפוד בכידון, שילדת פלדה ומעצור פרסה קדמי ומעצור רגל אחורי. אופני BMX קלאסיות שגדלנו עליהם בתור ילדים.
המחירים שמצאנו נמצאים בטווח של ה300-380 שקלים. האופניים הכי זולות נמכרות ברשת BIKE BOOK בעלות של 299 שקלים לאופני במידה 12'. האופניים הכי יקרות, נמכרות בעלות של 380 שקלים בחנות צעצועי מורן.

מדובר בפערים של כ-80 שקלים, שזהו חסכון לכיס, גם כשמדובר באופניים ראשונות, ובעלות שנחשבת נמוכה לסקטור של האופניים, שעם הגיל רק הולכים ומתייקרים ואף מגיעים גם לאלפי שקלים, עדיין שווה לעשות השוואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה