כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: קורקינט לילדים במחיר המשתלם ביותר

לקראת כיפור שקרב ובא, ice בדק ומצא כמה יעלה לכם קורקינט לילדים של חברת SCOO AND RIDE  מסוג  Highwaykick 3, במחיר המשתלם ביותר
מערכת ice | 
קורקינט SCOOT AND RIDE (צילום יחצ)
לקראת יום כיפור הקרב ובא הורים רבים מחפשים לרכוש משחקים על גלגלים לילדיהם. בשוק קיימים כמה חברות לקורקינטים לילדים, הקורקינט המומלץ והבולט בשוק הוא של חברת SCOO AND RIDE.
לחברה קיימים מספרים סוגים של קורקינטים בשלבים שונים, בחרנו את הדגם Highwaykick 3  שמיועד לגילאי 3-6 למעשה.V קורקינט ה Highwaykick 3 מו,Tם לרוכבים, לקורקינט ידית בעלת מספר מצבי גובה ואפשרות קיפול כך שהוא יתפוס הרבה פחות מקום בתא המטען. בנוסף, לקורקינט ידית מתקפלת Highwaykick 3 LED, אורות ב 3 גלגלים ומונע התהפכות ASH לבן. מדובר בקורקינט יציב ועמיד, לעומת הקורקינטים הפשוטים שמסוכנים יותר עבור הילדים.
בדקנו והשוונו מול מספר חנויות היכן תוכלו לרכוש את הקורקינט הזה במחיר המשתלם ביותר. למעשה, המחיר שלו היה די קבוע בעלות של 299 שקלים למשל בסופר פארם, בזאפ ועוד לעומת רשת אחת שמוכרת את הקורקינט בעלות של 249 שקלים, רשת KSP.
אגב, הקוריקנט שמיוצר בחו"ל נמכר שבעלות של 99 יורו שזה שווה ערך לכ-410 שקלים, שלשם שינוי זול משמעותית לרכישה בארץ לעומת חו"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה