כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: סט סכו"ם של פוד אפיל במחיר המשתלם ביותר

לקראת החגים בין אם אתם המארחים שמחפשים סטים חדשים לאירוח ובין אם אתם המתארחים שמחפשים כלי בית מתנה לאירוח, בדקנו והשוונו עבורכם איפה תמצאו את הסט סכו"ם במחיר המשתלם ביותר של פוד אפיל
ענת סימן טוב | 
מטבח (צילום freepik)
לקראת החגים שבפתח, אנחנו מתחילים את המרתון קניות שלנו ולא רק מצרכי מזון. אם אתם הצד המארח, בטח כבר התחלתם לחפש את הסט אירוח שיתאים לכל הכמות אורחים. צלחות, כוסות וסכו"ם.
סט של סכו"ם שהומלץ עליו, הוא הסט סכו"ם של חברת פוד אפיל. סט של 24 חלקים, כלומר ל6 סועדים של חברת פוד אפיל בצבע כסף מסוג דגם AMBER. הסט כולל: 6 כפות, 6 מזלגות, 6 סכינים, 6 כפיות. הסט מגיע באריזה מהודרת.
סט הסכו"ם עשוי מנירוסטה אל חלד, חסונה מספיק לשימוש יומיומי בסיסי, עמידה בפני חלודה ועמידה לאורך שנים. הסכו"ם מעוצב בפשטות ושפת עיצוב מודרנית, גוף הכלי מעניק לו מרקם ייחודי, מראה יוקרתי ואלגנטי המתאים לכל אירוע. עיצוב ארגונומי ומשקל כלים המותאם לנוחות השימוש, לא כבד ולא קל מידי, מעוצב היטב כדי לספק אחיזה טובה גם למבוגרים וגם לילדים גדולים.
ice בדק והשווה, איפה ניתן לרכוש את הסט במחיר הזול ביותר, ואיפה הוא נמכר במחיר היקר ביותר. הסט הזול ביותר, הוא ברשת הסטוק, שם הוא נמכר בעלות של 99.90 שקלים, בעוד שהרשת היקרה ביותר, היא חנות האתר של פוד אפיל שם הסט נמכר בעלות של 249.50 שקלים.

המחיר המשתלם ביותר. קרדיט: צילום קטלוג של הסטוק
מדובר באותה חברה, רק עם פערים של יותר מ50%. לפני שאתם רצים לרכוש כלי אירוח לקראת החגים, תעשו השוואה בכדי שתוכלו לחסוך לא מעט כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה