כסף וצרכנות

לקראת החגים: עלייה ב10% במתנות לחגים

השנה ישנה עלייה במתנות לחגים, כפי שאומר מנכ"ל ג'נטלמן טל רז, שנוצר בעקבות המצב הבטחוני בו אנשים רבים נשארו בבית בחגים 
ענת סימן טוב | 
מתנות (צילום pexels)

השנה האחרונה הביאה עמה שינוי בתרבות הענקת המתנות של הישראלים, כאשר רבים נשארים בארץ עקב המצב הביטחוני והעדפות אישיות. הנתונים מצביעים על עלייה של 10% בהוצאות על מתנות לחגים, עם העדפה גוברת לפריטים בעלי אופי אישי ומשמעותי שמבטאים מחשבה ואכפתיות. מתברר כי הצרכנים מעניקים חשיבות רבה לפריטי עיצוב לבית ולמתנות חווייתיות, המבטאים רצון ליצירת זיכרונות ייחודיים וחיזוק הקשרים הרגשיים.

"המגמות הללו מעידות על שינוי תפיסתי משמעותי, שבו מתנות הופכות לאמצעי לביטוי אישי ולהעמקת הקשר בין אנשים" לדברי טל רז מנכ"ל רשת ואתר ג'נטלמן המשיקים בימים אלו קולקציה רחבה ומיוחדת עם מתנול לחג. הממצאים, המבוססים על נתוני המכירות של הרשת מספקים תמונה ברורה של העדפות הצרכנים בתקופה הנוכחית ומדגישים כיצד העלייה בהוצאות על מתנות משקפת את השינויים התרבותיים והחברתיים המתרחשים בארץ. המגמה המתחזקת של חיפוש אחר מתנות עם ערך אישי ומשמעותי בולטת במיוחד בתקופות מאתגרות.


מעמד לבקבוקי יין ג'נטלמן. צילום: יח"צ ג'נטלמן
 


למשל, מתנות בעלות ערך אישי ומשמעות שישדרגו כל בית ואירוח כמו  פריטים ייחודיים שמוסיפים נופך של סטייל ויוקרה לחוויית האירוח, כמו מעמדי יין בעיצובים משעשעים או מארזי ויסקי מהודרים עם כוסות תואמות ואבני קרח לשמירה על הטמפרטורה.
תכשיטים, הם תמיד בחירה קלאסית. שרשרת עדינה עם תליון ייחודי, צמיד אלגנטי.

השנה, המתנות הופכות להיות יותר אישיות, עקב המצב שהפך אותנו להתחבר ולהודות על הקיים, ולהתייחס לכל אחד באופן אישי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה