משפט

ענקית המזון לחיות משלמת פיצוי ללקוחות בישראל: מה תקבלו במתנה?

חברת השיווק למזון לבעלי חיים, "נטורל פט נוטרישן" תספק הטבה בגובה 150 אלף שקל ללקוחותיה, לצד תרומה של 200 אלף שקל לעמותות למען בעלי חיים כדי להמנע מהמשך ההליך נגדה בגין סימון מזון כמוצא מלא ולא משלים עקב היעדר ויטמין B1 בו
מערכת ice | 
רשתות מזון (צילום vecteezy, shutterstock)
פשרה בבקשה לתביעה ייצוגית כנגד חברת השיווק למזון לבעלי חיים, "נטורל פט נוטרישן", אושר לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב והושת עליה להעניק הטבה במאות אלפי שקלים ללקוחות כדי להמנע מהמשך התביעה שנגדה.
לדברי התובעים, החברה סימנה את המוצר שמיועד למזון כלבים כמלא, על אף שלא הכיל ויטמין B1 (תיאמין), הוסכם בין הצדדים כי החברה תספק הטבה בגובה 150 אלף שקל ללקוחותיה, לצד תרומה של 200 אלף שקל לעמותות למען בעלי חיים כדי להמנע מהמשך ההליך נגדה.

עורכי הדין של התובעת גרסו כי "נטורל פט נוטרישן" הטעתה צרכנים כאשר "האונד דגים" שווק כ"מזון מלא" במקום כ"מזון משלים" בשל היעדר הוויטמין המדובר, על פי הפרסום ב-YNET, החברה הגיבה כי ביצעה ריקול למוצר שכלל את הסרתו מהמדפים ובתי הלקוחות בסכום שהגיע לכדי רבע מיליון שקל בסך הכל.
כאמור, השופטת הדס עובדיה אישרה את הסדר הפשרה שלדבריה משקף פתרון ראוי, הוגן וסביר לתביעה. היא לא מצאה לנכון להתערב בהמלצת הצדדים עבור שכר הטרחה של התובעים. בנוסף ניתן פטור מתשלום החלק השני של האגרה לבית המשפט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה