כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איפה תרכשו סט סירים במחיר משתלם?

החגים מתקרבים אלינו בצעדי ענק, יחד איתם מתחילים הרכישות לקראת החגים לבית כמו סירים, צחות וכדומה. ice בדק ומצא, איפה תוכלו לרכוש סט סירים של שישה חלקים של פוד אפיל וסולתם במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
גז (צילום unsplash)
לקראת החגים יש המון רכישות חדשות מעבר לסלי מזון או בגדים. מוצרים לאירוח והכנת החג, כמו סט סירים. יש המון חברות בשוק במערכות סירים, אך הבולטות והמוכרות ביותר הן של סולתם ופוד אפיל.
לסולתם ופוד אפיל יש סט סירים שבנראות שלו, מאוד מזכירים אחד את השני. שניהם שחורים עם פרזול בצבע זהב. בדקנו והשוונו את הסטים והמחירים ביניהם. כלך בסט סירים של סולתם תקבלו שלושה סירים, עם שלושה מכסים וזה נקרא סט של שש. הסט מכיל סיר 20 ס”מ-3 ליטר, סיר 24 ס”מ-5.6 ליטר וסוטאז’ 28 ס”מ-4.2 ליטר. הסירים מכוסים הציפוי Non Stick איכותי, המונע את הידבקות המזון ומעודד שימוש מופחת בשמן, ידיות ארגונומיות נוחות לשימוש, חלוקת חום שווה ויעילה – לבישול מיטבי וחיסכון באנרגיה. מתאים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. בנוסף, מתאים לשימוש בתנור עד לטמפרטורה של 150 מעלות.
 
סט סירים סולתם. צילום מסך אתר סולתם
המערכת סירים של פוד אפיל אותה השוונו, היא מערכת סירים מסדרת REGAL. עם שלושה סירים ושלושה מכסים, סט של שש:  סיר 20 ס"מ, סיר 24 ס"מ וסוטאז' 28 ס"מ. תכונות הסירים: משטח BLACK STONE, ציפוי נון סטיק, עיצוב בסגנון אלגנטי , מתאים לשימוש על כל סוגי הכיריים- גז, חשמל, קרמי, אינדוקציה., ניתן להכניס לתנור עם מכסה עד 160 מעלות, ללא המכסה עד 220 מעלות.

סט סירים פוד אפיל. צילום: צילום מסך אתר פוד אפיל
על פניו, סטים מאוד דומים הן בנראות והן בעיצוב ובתכונות הסירים. Ice בדק ומצא, איזה רשת הכי זולה לרכישת סירי סולתם ואיזה לפוד אפיל.
בסירי סולתם, הרשת הכי זולה, היא דרך וואלה עם עלות סירים של 369 שקלים, בעוד שבאתר של סולתם עצמו הסט נמכר ב1399 שקלים. המחיר באמצע, הוא של סופר פארם, בעלות של 499 שקלים.
בסירי פוד אפיל, הרשת הזולה ביותר לרכישת הסירים היא בסופר פארם בעלות של 399 שקלים, בעוד שבכלי ונוי זה נמכר ב539 שקלים. באמצע, יש את פוד אפיל, ששם הסט נמכר לפני מבצעים בעלות של 499 שקלים.

כמו כל תחום בחיים, גם לסירים כדאי לעשות השוואה, שכן הפערים ניכרים ובכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה