השוק

רשת סולתם פותחת סניף חדש: זו העיר שנבחרה

רשת סולתם, המתמחה בציוד למטבח הביתי, מתחדשת השבוע בסניף ה-55 שלה,  בקניון עופר הגבעה, בהשקעה של חצי מילון שקל. מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם, אמרה: "הסניף מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי של הרשת להתרחב משמעותית"

מערכת ice | 
סניף רשת סולתם במרכז ויצמן, איכילוב (צילום יח"צ)
רשת סולתם, המתמחה בציוד למטבח הביתי, מתחדשת השבוע בסניף ה-55 שלה,  בקניון עופר הגבעה,  בהשקעה של חצי מילון שקל. החנות החדשה משתרעת על שטח של מעל ל- 60  מ"ר ומציעה מגוון רחב של קטגוריות, בניהן: מוצרי בישול, מוצרי אפיה, מוצרי אירוח ומאות מוצרים חדשניים לבית.
זיוה פרימן, מנכ"לית קניון עופר גבעת שמואל, אמרה: "קניון גבעת שמואל מתחדש בשנה האחרונה עם מותגים מקומיים ובינלאומיים מובילים בתחומם, וזאת במטרה להמשיך ולחזק מגמה זו ולפתוח חנויות דגל חווייתיות כחלק מאסטרטגיית הקניון". מנכל"ית החברה טענה כי מדובר רק בתחילת ההתרחבות של הרשת המוכרת, וכי נוכל לראות בעתיד סניפים נוספים שייפתחו.
מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם, אמרה בהתרגשות: "החנות החדשה של סולתם מעוצבת מתוך מחשבה להעניק חלל בוטיקי, המשדר לכל חובבי הבישול והאירוח, לצד מחירים נוחים לכל כיס ומבצעים מיוחדים". זהו הסניף ה-55 במספר לרשת סולתם המהווה חלק מהמהלך האסטרטגי של הרשת לשפץ ולהרחיב סניפים קיימים, להתרחב משמעותית."
לרגל הפתיחה החגיגית יערכו בסניף החדש, מבצעים, הנחות והטבות עד כ-60% הנחה על מגוון רחב של מוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה