כסף וצרכנות

אחד הברים האהובים בתל אביב נסגר: "המציאות במדינה בלתי אפשרית"

אחרי 13 שנה: בר "השפאגט", אחת הברים האהובים ביותר בתל אביב שמזוהה עם הקהילה הגאה, סוגר את שעריו באופן סופי בסוף חודש ספטמבר
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי 13 שנה רצופות של מסיבות ואירועים משמחים ומלאי אלכוהול וחגיגות, בר "השפאגט", אחת הברים האהובים ביותר בתל אביב שמזוהה עם הקהילה הגאה וממוקם ברחוב נחלת בנימין, סוגר את שעריו באופן סופי. 
על פי דיווח היום (ראשון) ב"ישראל היום", הבר האהוב יסגור את שעריו באופן סופי בסוף חודש ספטמבר - עוד חודש בדיוק. בראיון שערך אחד הבעלים של "השפגאט", גיא עקיבא, הוא הסביר כי הסיבה לכך היא המציאות הקשה עמה מתמודדת לאחרונה מדינת ישראל, שמקשה על עסקים קטנים שפשוט קורסים אחד אחרי השני.
עקיבא סיפר כי "משהו בשילוב בין המציאות היום במדינה, שהיא באמת בלתי אפשרית, לבין הרחוב עצמו ששינה את פניו, הביא אותנו לסיים את הפרק הנוכחי". למרות זאת, הבעלים של הבר הגאה הבטיח כי הם ימשיכו את דרכו של "השפגאט" "עם אותם יוצרים ואותן הפתעות".
כעת, הבר האהוב כאמור ייסגר אחרי 13 שנה של פעילות, כאשר בחודש הקרוב, חודש ספטמבר, בסיומו כאמור הבר ייסגר באופן סופי, מתוכננים ערבים מיוחדים, בהם יחזרו דיג'יים שניגנו בעבר בבר, כמו גם ערבי הקראת שירה של משוררים ומשוררות להטב"ים, צוותים מהעבר שיחזרו לעשות משמרות אחרונות בהחלט ועוד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה עוד מוסד של האולטרא שמאל שנסגר... (ל"ת)
    זד 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איש דוחה שמפריע לו שאחרים נהנים (ל"ת)
    אני 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור