קריירה ולימודים

המועדון האהוב בתל אביב נסגר אחרי עשור: "מקום בגן עדן"

המתחם הייחודי "ספוטניק", שנפתח ב-2015 ושילב בר, מועדון ומיצגי אמנות, יפנה את מקומו לטובת בניית מלון חדש ברחוב אלנבי. הבעלים הודיעו: "אנחנו יכולים להגיד את זה בפה מלא שהספוטניק נתן לכולנו קפיצה"
מערכת ice | 
מועדון-אילוסטרציה (צילום unsplash)
לאחר כמעט עשור של פעילות תוססת, מועדון הספוטניק, אחד ממוקדי הבילוי האהובים בתל אביב, עומד לסגור את שעריו. המתחם הייחודי, שנפתח ב-2015 ושילב בר, מועדון ומיצגי אמנות, יפנה את מקומו לטובת בניית מלון חדש ברחוב אלנבי. עומר וורובל ויוני קנטרו, מבעלי המקום, קיבלו לאחרונה הודעה על הצורך להתפנות בהקדם, מה שמסמן את קיצו של עידן בתרבות הלילה התל אביבית.
הספוטניק היה הרבה יותר ממועדון רגיל. הוא שימש כבמה לאמנים מקומיים ובינלאומיים, אירח כוכבים עולים כמו מונולינק ומירה, ואפילו זכה לביקור של כריס מרטין מלהקת קולדפליי. המקום התפתח לאורך השנים והפך למתחם רב-תכליתי עם חמישה חללים שונים, המשלבים מוזיקה, אמנות ואווירה ייחודית. בשיא פעילותו, הספוטניק אירח כ-25 אלף מבקרים בחודש והפך לחלק בלתי נפרד מחיי הלילה של העיר.

למרות העצב על הסגירה, צוות הספוטניק מתכנן לסיים בסערה. החודש האחרון לפעילות המועדון יוקדש לחגיגת פרידה מרגשת, עם הופעות של אמנים רבים שהחלו את דרכם במקום. המסיבה האחרונה מתוכננת ל-3 באוגוסט, כאשר אלפי מעריצים צפויים להגיע ולהיפרד מהמקום שהיה עבורם הרבה יותר ממועדון לילה.
הספוטניק לא היה רק מקום לבילוי; הוא היה מוסד תרבותי שהשפיע על חיי רבים. זוגות רבים הכירו בין כתליו, אמנים פרצו לתודעה, ורגעים בלתי נשכחים נוצרו. למרות שהמקום הפיזי ייעלם, השפעתו על תרבות הלילה של תל אביב תישאר עוד זמן רב. וורובל וקנטרו, למרות האתגר, נשארים אופטימיים לגבי העתיד ומבטיחים להמשיך ליצור ולהפיק, גם אם במסגרות אחרות.
בהודעה באינסטגרם כתבו: "אנחנו נביא בחודש הזה הרבה אנשים שניגנו אצלנו לאורך השנים, כאלה שהתחילו את הקריירה. היה לנו את הליין People are Strange של מיטה גאמי והארד טו טל שהיה אחד המוכרים בתל אביב למשל. כשאנחנו מסתכלים אחורה אנחנו קצת בשוק מהדברים שהיום לא רואים כבר בעיר. היו עוברים אצלנו בשיא 25 אלף איש בחודש ודיברו עלינו בארץ נהדרת. בנוסף לזה, המון זוגות הכירו אצלנו, אין ספק שיש לנו מקום בגן עדן. הצוותים אצלנו וותיקים. אנחנו הרכב שותפים שמחזיק כבר עשר שנים וכמעט נשאר אותו דבר וזה נדיר. אנחנו יכולים להגיד את זה בפה מלא שהספוטניק נתן לכולנו קפיצה. לכולנו יש עוד עסקים של בתי קפה, ברים והפקות שנמשיך לפעול בהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה