כסף וצרכנות

בן צור נגד היועמ"שית: "התעלמות מכל הנימוקים המשפטיים"

שר העבודה יואב בן צור שלח מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, ביחס לסבסוד מעונות היום לשנת הלימודים תשפ"ה. בן צור טוען כי ההחלטה "מתעלמת כליל מכל הנימוקים המשפטיים כבדי המשקל שהצגתי" ומפנה לייעוץ המשפטי אצבע מאשימה ב"התעלמות מוחלטת משלומם וביטחונם של הפעוטות"
מערכת ice | 
יואב בן צור (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר העבודה יואב בן צור שלח הבוקר (שני) מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, ביחס לסבסוד מעונות היום לשנת הלימודים תשפ"ה. לדבריו, נדרשת תקופת מעבר של לכל הפחות שנת לימודים אחת או כחצי שנה בטרם מורים על ביטול מימון ההנחות במעונות היום לאברכים אשר חייבים להתגייס לצה"ל. 
בן צור טוען כי ההחלטה "מתעלמת כליל מכל הנימוקים המשפטיים כבדי המשקל שהצגתי" ומפנה לייעוץ המשפטי אצבע מאשימה ב"התעלמות מוחלטת משלומם וביטחונם של הפעוטות, היציבות הכלכלית המשקית, שיקולי עידוד תעסוקה ועוד". הוא הוסיף כי "עצירה מהירה של מקור הכנסה משמעותי כל כך על הפרט דורשת בהכרח בהתארגנות כלכלית המצריכה תקופת זמן לא קצרה".
אתמול פורסם מסמך ובו הורתה בהרב-מיארה לממשלה להפסיק לממן את מעונות היום עבור אברכים. ההודעה קוממה עליה את מפלגת ש"ס, שפרסמה הודעה חריגה. "ההחלטה לשלול מאימהות חרדיות עובדות את סבסוד מעונות היום, שלושה שבועות לפני תחילת שנת הלימודים, רק בגלל שהבעל לומד תורה - זו בריונות משפטית אכזרית והתעמרות בילדים חסרי ישע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה