כסף וצרכנות

מתחשק לכם שוקולד? חטיף החלבון החדש ממותג הרבלייף מגיע אל המדפים

חברת הוולנס, העובדת בשיתוף פעולה עם הכדורגלן המפורסם כריסטיאנו רונאלדו, משיקה מוצר חדש ומסקרן. 21 גרם חלבון, 210 קלוריות. היכן ניתן יהיה למצוא אותו וכמה הוא צפוי לעלות?
מערכת ice | 
חטיף חלבון הרבלייף (צילום יח"צ הרבלייף)
חברת התזונה ואורך החיים הבריא הרבלייף הודיעה כי תשיק חטיף חלבון חדש. החברה, שעובדת בשותפות עם שחקן הכדורגל האגדי כריסטיאנו רונאלדו, פרסמה כי החטיף החדש יהיה דל בסוכר ובטעם שוקולד מריר. בהודעה לתקשורת שפורסמה היום (רביעי) הודיעה החברה כי המוצר יהיה זמין לרכישה באתר החברה. 
החטיף החדש מכיל 21 גרם חלבון ונקרא H24 Achieve. הוא חלק מסדרת ה-24 של החברה המסייעת בתזונה בריאה עבור ספורטאים. לדבריי החברה, החטיף החדש מתאים למי שזקוק לתזונה התומכת באורח חיים ספורטיבי. המוצר מתאים גם למי שרק בתחילת מסע הכושר שלו, ומצדו השני של הספקטרום - גם למי שמרים משקולות כבדות ומתאמן באימוני סיבולת קשים.
מארז של שישה חטיפים עולה 116 שקלים באתר החברה. הוא מכיל 210 קלוריות. החטיף מתאים למי שמקפיד על תזונה צמחונית, אך לא עבור טבעונים משום שהוא מכיל אבקת חלב.
שוק החלבון הוא תחום מתפתח. חברות ישראליות שונות עומדות בחוד החנית של פיתוחים טכנולוגיים בתחום הפוד-טק והניסיון למצוא מקורות חלבון חלופיים. קרן בזוס הייתה אמורה לסייע בפתיחת מכון מחקר ופיתוח בתחום, אך הודיעה על משיכת תרומתה בעקבות המצב הביטחוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה