כסף וצרכנות

צים אורבן בבשורה משמחת: "בהחלט לא מובן מאליו"

רשת מועדוני הכושר הארצית אייקון פיטנס פתחה מועדון במתחם הקניות צים אורבן בית שאן. הרשת חונכת מועדון ראשון באיזור, המתפרש על פני 1,000 מ"ר בעלות השקעה של כ-5 מיליון שקל. סמנכ"ל הכנסים של צים אורבן, בני חליף: "נמשיך להשקיע בפיתוח המתחם לרווחת השוכרים והמבלים"
מערכת ice | 
רני צים (צילום pixabay, מאיר אדרי, פלאש 90)
צים אורבן, מקבוצת רני צים מרכזי קניות, חגגו יחד עם רשת מועדוני הכושר הארצית אייקון פיטנס, את פתיחת המועדון הראשון של הרשת בעמק המעיינות. באירוע הפתיחה נכחו, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס קרן שתוי, איליה גרצמן מנהל פורמט אייקון, סגן ומ"מ ראש העיר רונן גרשום בני חליף סמנכ"ל הנכסים צים אורבן, ענת אלקיים מנהלת שיווק נכסים צים אורבן, אייל רז מנהל מתחם צים אורבן בית שאן, ומכובדים נוספים.
רשת אייקון פיטנס מפעילה 35 מועדונים בפריסה ארצית וזהו המועדון הראשון של הרשת בעמק, הצופה לשדות הירוקים של האיזור. המועדון מתפרש על פני 900 מ"ר ובו מכשירי כושר מתקדמים, חוגי סטודיו מגוונים כגון: אירוביים, עיצוב וחיטוב, פילאטיס מזרן, שיעורים וירטואליים על מסך ענק, מקלחות וכל מה שמתאמן צריך. 

המועדון החדש של אייקון בצים אורבן, כמו שאר מועדוני הרשת מביאים בשורה רעננה, צעירה, טכנולוגית, חדשנית וזולה - מועדונים שנראים ומרגשים PREMIUM  מבחינת עיצוב, מכשור ומקצועיות אך במחיר LOW  COST  ומציעים מגוון מסלולים של מנויים במחירים אטרקטיביים החל מ-99 שקל בלבד.

(צילום: באדיבות החברה)
מתחם הקניות צים אורבן  עמק בית שאן הוקם בשנת 2013 ומציע למבלים במקום מגוון רשתות מותגים מובילות, בהן פוקס, פוקס הום, ארומה, הסטוק, דלתא, מקדונלדס ועוד. מדובר במתחם מסחרי פתוח הכולל שירותי מסחר, קניות ובילוי לכל המשפחה המהווה מוקד משיכה אזורי לתושבים, למטיילים ולתיירים. המתחם ממוקם במפגש דרכים מרכזי ומשתרע על שטח של כ- 44 דונם עם שטח מסחרי בנוי של כ- 12,000 מ"ר, כולל כ- 50 חנויות וכ-500 מקומות חנייה חינם.
רונן גרשום סגן ומ"מ ראש העיר: "זה בהחלט לא מובן מאליו שדווקא בתקופה מורכבת שכזו במדינת ישראל בוחרת רשת אייקון פיטנס להרחיב את פעילותה בהשקעה לא מבוטלת בעיר ובמתחם צים אורבן בית שאן. אני מברך על כך ומבחינתנו זו בהחלט אמירה חשובה שמשקיעים ויזמים פרטיים מאמינים בפוטנציאל של העיר בית שאן ופיתוח תרבות וכושר, הספורט והפנאי בעיר".  

(צילום: באדיבות החברה)
בני חליף סמנכ"ל נכסים צים אורבן: "בית שאן נמצאת בתנופת פריחה בשנה האחרונה, עם שובם של המטיילים ומעבר משפחות ואוכלוסייה צעירה לאחד מהאזורים היפים בישראל. מרכז צים אורבן בית שאן מציע שפע לבאי המתחם וכעת, עם סניף של הרשת המובילה אייקון פיטנס, גם בריאות ווולנס לסביבה. נמשיך להשקיע בפיתוח המתחם לרווחת השוכרים והמבלים". 
חברת 'רני צים מרכזי קניות' פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנת שינוי תרבות הצריכה והצורך בחוויית קנייה. הקבוצה מונה 9 מרכזים מסחריים פעילים, בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, גני תקוה, נוף הגליל, אום אל פחם, טירה וירכא. כמו-כן, החברה מקדמת את פרויקט כפר סבא וכן פרויקטים מסחריים במגזר הלא יהודי, בו מקימה ומתכננת החברה 4 פרויקטים נוספים בטמרה, טייבה, רהט והרחבה של אום אל-פאחם. רני צים מכהן כיו"ר החברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה