כסף וצרכנות

שופרסל מקפיאה תוכניות: הרשת החדשה שתכננה להקים מבוטלת

פרויקט "שופרסל מרקט" שאמור היה לצאת לדרך בחודש מאי, כאשר העדכונים נעשו, ההתאמות נבדקו, אבל בסופו של דבר רגע אחרי כניסת הרוכשים החדשים של 24.9% מהרשת, האחים אמיר, הוחלט לגנוז לעת עתה את התכנית באופן זמני
מערכת ice |  1
שופרסל חוברת לשלוש ענקיות בינלאומיות (צילום shutterstock)
התחרות בענף הקמעונאות מתגבר ושופרסל רצתה לקחת חלק בשוק רשתות הדיסקאונט, אבל על פי פרסום של דה מרקר, שופרסל שבחנה את האפשרות להשיק רשת דיסקאונט חדשה תחת המותג שלה, שתספק מוצרים במחירים שנמוכים מאלה המוצעים ברשת הדיסקאונט הקיימת שלה שופרסל דיל, מקפיאה את הרעיון לעת עתה.
לטובת המהלך נשקלה הסבת 40 עד 50 סניפים מתוך 104 סניפי שופרסל דיל הקיימים, לטובת הדיסקאונט החדש. המטרה היא לייצר תחרות באיזורים שבהם סניפים סמוכים של רשתות שמוכרות בזול יותר את המוצרים שלהן לעומת שופרסל דיל.
ממש בתחילת ינואר פורסם כי השם לפרויקט היה "שופרסל מרקט" והצפי היה כי כבר בחודש מאי הוא ייצא לדרך, העדכונים נעשו, ההתאמות נבדקו, אבל בסופו של דבר רגע אחרי כניסת הרוכשים החדשים של 24.9% מהרשת, האחים אמיר, הוחלט לגנוז לעת עתה את התכנית.
יחד עם זאת, בדה מרקר צויין כי למרות ההקפאה, מאוד ייתכן שהאחים אמיר ינסו להוציא מהלך בסגנון זה משלהם, כדי להתחרות ברשתות שהשיקו רשתות דיסקאונט ופערי המחיר משמעותיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם שופרסל תמשיך להיות יקרה אפשר להגיד שלום ...
    זד 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המתחרים שלה הורגים אותה... לאט אבל בטוח... אין לה שום יתרון... היום רק מחיר זול מדבר...
    סגור