כסף וצרכנות

שופרסל במהלך שירתיח את הלקוחות: זה מה שיקרה למוצרים

הספקים שמייצרים מוצרים מהמותג הפרטי גם ליש ויש חסד וגם לשופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל אקספרס, קיבלו לכאורה מהרשת הודעה לפיה כבר יוכלו לייצר במקביל "מוצרים זהים או דומים למותג הבית יש ולמותג הבית שופרסל, וכי יהיה עליהם לבחור באחד מהשניים". המטרה: שלא ניתן יהיה להשוות בין המותגים ולטעון לכאורה לאפליה
מערכת ice |  1
שופרסל (צילום shutterstock, freepik)
מה בשופרסל לא כל כך היו רוצים שתדעו? על פי דה מרקר, בענקית הקמעונאות, שמחזיקה בנתח השוק הגדול בישראל ובמספר הסניפים הגדול ביותר, מצאה איך הרשתות שלה שמיועדות לציבור החרדי ולאט לאט הציבור החילוני החל לקנות בהן, איך לייצר סוג של תחרות ולהקשות על השוואת המחירים בין הסניפים.
על פי דה מרקר, הספקים שמייצרים מוצרים מהמותג הפרטי גם ליש ויש חסד וגם לשופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל אקספרס, קיבלו לכאורה מהרשת הודעה לפיה כבר יוכלו לייצר במקביל "מוצרים זהים או דומים למותג הבית יש ולמותג הבית שופרסל, וכי יהיה עליהם לבחור באחד מהשניים", על פי הדיווח.

בכך שתהיה הפרדה בין המותגים והם לא יהיו זהים יותר לכל מגזר, תוכל לכאורה שופרסל לטעון כי אלו מוצרים שונים ולכן הפער ביניהם הוא ריאלי ויש לו כביכול סיבה. לפני מספר שנים החלה מחאה על כך שביש חסד המחירים של אותם מוצרים זולים יותר לאותו המותג בדיוק
.
יצרן מותג פרטי הסביר לדה מרקר: "בשופרסל לא רוצים שיוכלו לעשות השוואות מחירים ולהגיד שהם מוכרים במחיר יקר יותר ללקוחות שופרסל ובמחיר זול יותר ללקוחות יש חסד. הם ינסו לטעון שמכיוון שהיצרנים שונים, המוצרים אינם בני השוואה, וכך להמשיך לדפוק חשבון רק לחרדים שלא מוכנים לקנות במחירים גבוהים".
משופרסל נמסר: "החברה מבדלת בין המוצרים השונים הנמכרים בכל אחד מהם כדי לייצר ערך מתאים לכל סוג לקוח, ועל כן מתבצעת ההפרדה בהתאם לאיכויות המוצר, הרכיבים, הכשרויות והגדלים של המוצרים המאפיינים כל ספק. מפרוץ המלחמה שופרסל דואגת לספקים ולחקלאים ולכלל ספקיה ותמשיך לעשות זאת. אם ספק כזה או אחר נפגע נקודתית, נדאג לטפל בנושא. נדגיש כי כל אחד יכול לקנות בכל פורמט שירצה, ושכלל הסניפים פתוחים לכל אזרח בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחחחחחחח (ל"ת)
    נו 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור