כסף וצרכנות

רמי לוי בהתבטאות חריגה: "הייתי מחליף את העובדים הערבים בישראלים"

רמי לוי מנכ"ל בעלים רמי לוי שיווק השקמה התייחס לנושא הכנסת עובדים זרים במקום פלסטינאים לישראל: ''הייתי רוצה להחליף את כל העובדים הפלסטינאים בישראלים אבל זו לא המציאות שלנו. נפגשתי עם אחד השרים הבכירים בממשלה לפני המלחמה וביקשתי ממנו שידאג שיהיו פה חצי מיליון עובדים זרים ולא נהיה תלויים בפלסטינאים כי זו סכנה"
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
רמי לוי, בעלי רשת 'שיווק השקמה', ישראייר ועוד, התארח היום [רביעי] ב'עיר הנדל״ן', ועידת מרכז הבנייה הישראלי שהינה מפגש הפסגה של צמרת הנדל״ן בישראל במלון דן אילת. במסגרת הועידה, בפאנל מיוחד דן בהזדמנויות בנייה ביהודה ושומרון לאור המלחמה והחודשים האחרונים.
רמי לוי מנכ"ל בעלים רמי לוי שיווק השקמה התייחס לנושא ואמר: ''הייתי רוצה להחליף את כל העובדים הפלסטינאים בישראלים אבל זו לא המציאות שלנו. נפגשתי עם אחד השרים הבכירים בממשלה לפני המלחמה וביקשתי ממנו שידאג שיהיו פה חצי מיליון עובדים זרים ולא נהיה תלויים בפלסטינאים כי זו סכנה. הוא אמר לי: 'אנחנו פוחדים מהתבוללות'. תפסתי את הראש. אמרתי לו שעדיף התבוללות עם אדם נוצרי שילך לצבא מאשר התבוללות עם איזה מישהו שבסוף הוא שונא אותך".

אהרוני נויבואר מנכ"ל החברה לפיתוח בגוש עציון: "לאחרונה עברנו על כל הגדרות בישובים כדי להבין איך אפשר להציב מחסומים ומאוד התאכזבתי מהצבא ובאיזשהו מקום הבנתי מה קרה ב7.10. עכשיו התושבים יודעים שהם יכולים לסמוך עלינו בנוגע לביטחון שלהם וביטחון הילדים שלהם.''
שירה ליבמן, מנכ"לית מועצת יש"ע: "כל דירה שלא תאושר השנה, לא תיבנה ב-3 השנים הקרובות. אני קוראת לממשלה לשחרר את החסמים המדיניים, לכנס את מועצת התכנון העליונה ולאשר את אלפי יח"ד הממתינות לאישור.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עובדים זרים יעבדו מהר ומקצועי
    אבוקרט 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים זרים יעבדו מהר ומקצועי בלי תלונות. ישראלי לא בכבוד שלו לעבוד בזה עם כאבי גב . מקסיקנים יעשו עבודה טובה.
    סגור
  • 3.
    רמי לוי
    מחמוד 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שרמי לוי מעדיף ישראלים על ערבים אבל ערבים מקבלים שכר גבוהה יותר מישראלים הם גונבים כל חודש יותר מהמשכורות שלהם בגלל זה רמי לוי היה מוותרעל הערבים הם כולם גנבים
    סגור
  • 2.
    צודק רמי לוי
    רינה 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא צודק ערבים עבדים לא טובים
    סגור
  • 1.
    רמי לוי צודק 100%
    יוגב 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להביא עובדים זרים מתאילנד ולא ערבים ממזרח ירושלים
    סגור