קריירה ולימודים

הוועידה ה-21 לניהול משאבי אנוש: איך יוצרים חדשנות במחלקות HR?

במסגרת האירוע, הוצג פיתוח של בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND וחברת המד-טק הישראלית MpCheck, המאפשר לעובדים ועובדות לבצע בדיקות תקופתיות רפואיות במקום העבודה או בבית
מערכת ice | 
הוועידה לניהול משאבי אנוש (צילום יחצ)
צמרת משאבי האנוש בתעשיית ההייטק הישראלית, השתתפה אתמול (ב׳), בוועידה ה-21 לניהול משאבי אנוש, שנערכה במלון דיווייד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. 
במסגרת האירוע, הוצג פיתוח של בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND וחברת המד-טק הישראלית MpCheck, המאפשר לעובדים ועובדות לבצע בדיקות תקופתיות רפואיות במקום העבודה או בבית. בין הבדיקות: בדיקות דם, בדיקות שתן, בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם, בדיקת שמיעה ועוד - וכל זה תוך 30 דקות. התוצאות מגיעות למערכת ייעודית של בדיקות הסקר, הנמצאת בשיבא, ומתממשקת לתיק הרפואי של המטופל.
 
הדר אמיר, סמנכ״לית פיתוח עסקי וחדשנות בשיבא BEYOND אמרה בוועידה: ״אנחנו נמצאים בתקופה המאופיינת במגפה של בריאות הנפש. העובדים בלחץ, רמת הסטרס שלהם עולה וזה דורש אותנו לחפש דרכים חדשניות לשיפור המצב. בדיקות הסקר הניתנות כיום במכון או בקופת החולים, אינן נותנות מענה מספק  ולכן פתחנו את הדור החדש של בדיקות הסקר הכולל בדיקות הנעשות על ידי מכשור חדשני, קצרות, מהירות, מותאמות אישית וללא היערכות מקדימה. הטמעת הבדיקות בשגרת העבודה היומיומית תסייע למניעת מחלות והצלת חיים, ואנו בשיבא BEYOND שמחים על האפשרות להביא לעלייה בשיעור הנבדקים״. 
עמית רפפורט, מנכ״לית ומייסדת שותפה בחברת Compete, דיברה על דאטה כמנוע צמיחה של מחלקת משאבי האנוש וחשפה נתונים על מעמדן של הנשים בתעשייה הטכנולוגית: ״אנחנו מתקדמים למקום אופטימי. אם בארה״ב חברות רבות צריכות לפרסם את פערי השכר של העובדים, גם בארצנו הקטנטונת, כל חברה מעל 518 עובדים, צריכה להנפיק דו״ח ולהוכיח את ההוגנות הפנים ארגונית שלה. אנחנו במקום טוב, אך יש עוד מה לעשות. הצעד הרגולטורי הנ״ל נועד בראש ובראשונה לעשות בדק בית. האם אנחנו מרגישים בנוח מול העובדים והאם מתגמלים אותם בצורה נכונה. כדי ליצור שינוי ופתרון אנחנו צריכים להשתמש בנתונים, להבין האם בכל האקוסיסטם המוצר הוא אותו הדבר. מתוך סקר שערכנו, אם מסתכלים על כל הדרגות שיש, יש לנו ייצוג של 30% נשים בתעשיית ההייטק. אם מסתכלים על תפקידי C-Level, נשים מקבלות 15% פחות שכר. רק 3% ממנכ״לים בחברות הטק הן מנכ״ליות. בסקטור הבלוקצ׳יין, שידוע כטכנולוגי, אחוז הנשים עומד על 36%. לצערי אין מספיק נשים בעמדות מפתח, שיוצרות וממתגות את התרבות הארגונית ודואגות להוגנות ושוויון. נוסף על כך, נשים, למרות הכל, הן יותר לויאליות מגברים ונשארות במקום העבודה מעל ל-12% מהזמן לעומת גברים״.
ובפאנל שעסק בחדשנות במשאבי אנוש, שרון ברנשטיין, VP People בחברת WalkMe שיתפה: ״אני חושבת שאנחנו צריכות להיות שוות בין שווים בשולחן ההנהלה. אנחנו, כמנהלות משאבי אנוש, צריכות להיות מאוד יצירתיות בחדשנות וזהו שריר שצריך לפתח. להיות עם היד על הדופק בתחומים כמו חוויית עובד, ליצור סקרים ולדעת להקשיב למנהלים. להבין מה הם צריכים ולבוא עם דברים שיענו או יתנו מענה לצרכים שעולים מהם, וכמובן גם מהעובדים. המטרה מבחינתי היא לחשוב איך אני מביאה עוד מידע שיתבססו עליו טוב יותר בעת קבלת ההחלטות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה