קריירה ולימודים

נטלי דדון מעוררת סערה בכנסת: "מחכה בקוצר רוח"

דדון לא נכנסת לפוליטיקה ופניה אף לא מועדות לשם, אבלבמסגרת פעילותה בתחום ההסברה ערכה פגישה עם שר החוץ אלי כהן בה הציגה בפניו תכנית עבודה ללוחמה ברשתות אל מול העולם
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
האם נטלי דדון שוב פוזלת לעבר קריירה פרלמנטרית? לאחר שנצפתה בכנסת ישראל היום (שני) והצליחה לעורר סערה ברשתות, התשובה האמיתית מתגלה. הבוקר יצאה משפיענית הרשת נטלי דדון לסדרת פגישות במשרדי הממשלה והכנסת והצליחה לעורר רעש ותגובות בתקשורת, אבל מה עמד מאחורי הביקור?
על פי התשובה שניתן לקבל מסביבתה, אז נתחיל בתשובה גורפת לכל השואלים, דדון לא נכנסת לפוליטיקה ופניה אף לא מועדות לשם, במסגרת פעילותה בתחום ההסברה ערכה פגישה עם שר החוץ אלי כהן בה הציגה בפניו תכנית עבודה ללוחמה ברשתות אל מול העולם.
לאחר מכן הגיעה לסבב פגישות בכנסת שם שוחחה עם מספר חברי כנסת ושרים ביניהם עם חבר הכנסת אביחי בוארון, שהעלה הצעות חשובות לטובת הנושא, כאשר היא מבקשת לשפר את הקיים.

דדון מסרה: "במשך שנתיים אנו מפעילים סיירת הסברה עם אלפי פעילי רשת בהתנדבות מלאה, הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות יסייעו ויקחו חלק במאבק, הגשתי הצעה לתכנית עבודה וקיבלתי אוזן קשבת ורצון עז לסייע, אני מחכה בקוצר רוח לראות לאן זה מתפתח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה