משפט

נטלי דדון תשלם 1.5 מיליון שקל? בעל בית הקפה מאיים

במכתב ההתראה שקיבלה הדוגמנית מאייל לוינגט נכתב: "ניצלה את הבמה לה היא זוכה והובילה לעליהום פומבי שהפך את לוינגט למושא חיצי ביקורת ושטנה", דדון מבחינתה מסרה ל-N12: "אני המומה, מקווה שהצדק ייעשה".
מערכת ice |  13
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)

תשובת הנגד הגיעה. אחרי שהדוגמנית נטלי דדון, שהושפלה על ידי בעל בית הקפה "נינה" שבתל אביב, אייל לוינגט, שסילק אותה מבית הקפה וקרא לה "פרחה", הגישה תביעה נגדו והיא מסירה את הכפפות בדרך להוכיח את טענותיה, כעת הוא שלח לה מכתב התראה לפני תביעה בגובה 1.5 מיליון שקל.

במכתב ההתראה נכתב: "ניצלה את הבמה לה היא זוכה והובילה לעליהום פומבי שהפך את לוינגט למושא חיצי ביקורת ושטנה", דדון מבחינתה מסרה ל-N12: "אני המומה, מקווה שהצדק ייעשה".
 



לדדון הוצע במכתב כי תוכל להמנע מתביעה אם תשלם פיצוי בגובה חצי מיליון שקלים וכן כי תסיר את כל הפרסומים "המכפישים" לדבריו על האירוע: "לפרסם בכל אמצעי בהם פרסמה לשון הרע" אודות לוינגט - דברי הכחשה תיקון והתנצלות. את ההתנצלות היא נדרשת לפרסם "בהיקף ובהבלטה שיהלמו את הפרסומים המקוריים ותוך תיאום מראש עם לוינגט".התיעוד מבית הקפה: "כינה אותי פרחה"

כזכור, דדון שלחה באמצעות עורכי דינה מכתב התראה לפני תביעה ללוינגט, בו דרישה לפיצוי בגובה של 280 אלף שקל בסך הכל, בטענה ל"עבירה לפי חוק איסור אפליה במקומות ציבוריים ובגין הוצאת דיבה ולשון הרע״.
 



לטענת דדון, הוא סירב להכניס אותה לבית הקפה וכן קרא לה "פרחה" כאמור, בכך עבר על חוק האפליה. עורכי דינה רועי גולן וחיים אלדר ממשרד GEM עורכי דין, שלחו את ההתראה לשבוע ואם לוינגט לא ייעתר לדרישות, תוגש נגדו תביעה רשמית

הדוגמנית לא אהבה את הדרך בה המגיש סיבב את הסיפור ב'קפה נינה' נגדה ותקפה את היושר שלו ואת רשת 13 ברשתות החברתיות: "שקרנים כמה שקרים. אל תעוותו את המציאות, ואם שקלתי לוותר על תביעה עכשיו אני בטוחה שהוא איש שלא בוחל באמצעים, כל העדים יתייצבו למען האמת. בושה לחדשות 13, אתם מקדשים את המילים שלו, שמא הן אמת טהורה", עוד הוסיפה על דעותיו של דרוקר: "מותר לנו לחשוב שונה מבלי שתבחר לצאת בשקרים לידיעות שלך".
עיתונאית חדשות 13 סיון כהן טענה: "בואו נעשה סדר לא להכניס את נטלי דדון לבית קפה (או כל אדם אחר שלא מוצא חן בעיני הבעלים) ולקרוא לה בשמות זה גועל נפש נקודה גם אם לא אוהבים ומסכימים איתה לפני כ 20 שנה חוקק בארץ ״חוק הסלקציה״ בעקבות הפליה מכוערת ומגמתית של יוצאי אתיופיה הפיצוי נכון להיום עומד כמדומני על 70 אלף שקל".

אמש (שני) בעל בית הקפה התראיין גם במהדורת החדשות של קשת 12 והביא את הגרסה שלו למה שקרה: "הגיעו קבוצה של צלם, ו-4 או 5 בנות, עם קפה טייק אווי. הן עמדו בחוץ, והפריעו להתנהלות המסעדה. ביקשתי מהם לזוז, ואמרתי לה 'זה מפריע להתנהל', והיא אמרה לי: 'אני רוצה קפה'. אמרתי לה 'אין קפה בשעות האלה, זה צהריים', והיא ענתה: 'תמיד אתה ככה, תמיד התגובות הן ככה, אידיוט, אפס'".
 
עוד הוא טען כי הסרטון שפרסמה דדון לא הראה כמובן את כל הסיפור, שכן במצלמות האבטחה של המקום תועדה דדון שהיא יוצאת נגד לוינגט עם סרטון נוסף שצילמה, אותו משום מה, לא בחרה לפרסם. בנוסף, הוא טוען שקרא לה "פרחה" רק אחרי שכינתה אותו "אדיוט" ו-"אפס". 
בנוסף, טען בעל בית הקפה כי הוא כלל לא הכיר את נטלי דדון: "אין פה שום עניין פוליטי כי לא ידעתי מי הבחורה בכלל. חבל שהיא לקחה את זה בזמן שהמדינה קרועה פה ומשוסעת ואנשים רוכבים על זה במדיה ומשסים עוד יותר אחד את השני, ומחפשים עוד יותר דם, חבל".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    נטלי טיפשון
    זאב 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבחור מהקפה צודק...הסביר לה שבמישמרת צהריים המקום כבר לא מגיש קפה.לא משום שמה ולא משום אמונתה.עובדתית בצילומים מהמקום הוכיח את צידקתו.מן הראוי שתשלם לו פיצוי ...
    סגור
  • 9.
    בעל בית הקפה ייוצג עיי הבן של השופט והכל יסודר (ל"ת)
    נפוטיזים 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נפוטיזי אין לך שום מושג על נפוטיזם !!!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אולי יפה מבחוץ אבל פחות מבפנים (ל"ת)
    גילי 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    נטלי
    Mik mik 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרחה זה לא מילה טוב עשה !!!!! ניסתה לעשות עליו סיבוב
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    כתבה טיפשית
    יקי 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק כתוב שנטלי דדון המדהימה כן המדהימה תשלם ומי קבע הכתב הטיפש שכתב את הדברים המטומטמים .
    סגור
  • 5.
    בעל הקפה
    רבק 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה לא התראיין לערוץ 14.תמשיכי הצדק איתך בסוף תנצחי
    סגור
  • 4.
    בבית משפט אמיתי זה מה שהוא יצטרך לשלם
    יעקב 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדיוק על משקל המן מול מרדכי שאחשוורוש שאל את המן מה לעשות לאיש שהמלך חפץ ביקרו
    סגור
  • יקופ עופעם יצאת מהחור של הכולל ! תחזור לשמוע דברי הבל
    יוסיפון 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפי רבניך !!!!!!!
    סגור
  • 3.
    אני מאמין לבעל בית הקפה. (ל"ת)
    עמךישראל 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    דדון נטלי
    ליאור 8 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היתה צריכה לסגור הנושא בשקט ולא לערב את כל עם ישראל ואשתו. צומי עובד לשני כיוונים
    סגור
  • 1.
    פרחה במלוא מובן המילה דדון תתקדמי (ל"ת)
    מגשר 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • נטלי טיפשון
    זאב 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק
    סגור