קריירה ולימודים

בנק הפועלים מחלק 340,000 שקל: מי הזכאים למענק?

מיזם "מיס פיקס דה יוניברס" בשיתוף שדולת הנשים בישראל יעניק שלושה מענקים בגובה 100,000 שקל, שלושה מענקים למיזמים שראויים לציון בגובה 10,000 שקל ומענק נוסף בגובה 10,000 שקל למיזם שיזכה בתמיכה ציבורית רחבה
מערכת ice |  2
בנק הפועלים (צילום shutterstock, אביב גוטליב)
המיזם "מיס פיקס דה יוניברס", בשיתוף שדולת הנשים בישראל והאגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, יוצאת בקול קורא לאיתור מיזמים חברתיים להעצמת נערות ונשים. ישראל מדורגת במקום האחרון במדד השוויון בין המינים במדינות ה-OECD וזו הזדמנות לשנות את המציאות.
המיזם יעניק מענקי יזמות בסך כולל של 340,000 שקל לתמיכה במיזמים של נשים הפועלות לחיזוק והעצמה של ילדות ונערות במגוון נושאים כמו: חינוך לשוויון, אוריינות כלכלית, מצוינות, תמיכה בנערות בסיכון ועוד. מיזם "מיס פיקס דה יוניברס" יעניק שלושה מענקים בגובה 100,000 שקל, שלושה מענקים למיזמים שראויים לציון בגובה 10,000 שקל ומענק נוסף בגובה 10,000 שקל למיזם שיזכה בתמיכה ציבורית רחבה.
 
מטרת המיזם היא לחזק את מעמד הנשים בחברה ולקדם שוויון כלכלי בין המינים, לסייע לנערות מכל שכבות האוכלוסייה לגדול למציאות של שוויון ומימוש, באמצעות תמיכה ועידוד מיזמים המקדמים נושאים אלה. זהו שלב נוסף במאמצים להביא לשינוי חברתי משמעותי ולעצב עתיד בו יהיו לנשים הזדמנויות שוות.
פרויקט היזמיות של "מיס פיקס" של שדולת הנשים הוקם מתוך צורך לתת מקום ליופי שמתחולל בעשייה החברתית ולנשים שפועלות למען תיקון עולם בקידום ערכי צדק חברתי, שוויון, קיימות, בריאות, טכנולוגיה, זכויות אדם ועוד. המטרה היא לתת במה ליזמיות בתחומים מגוונים ולבנות קהילה שמקדמת ומקפיצה עשייה נשית חברתית חשובה. ההרשמה למיזם "מיס פיקס דה יוניברס" פתוחה עד ל-29/6/23.
נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "ישראל, למרבה הצער, מדורגת אחרונה בשוויון מגדרי במדינות ה-OECD. זאת איננה גזירת גורל, אלא תוצאה של התנהגות חברתית - התנהגות שאנו יכולים וחייבים לשנות. אנחנו כאן לקדם את השינוי הזה, להעניק במה, חשיפה ומימון לנשים הפועלות למען עתיד טוב יותר. כי העתיד הוא לא מה שהיה - הוא מה שיהיה."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצדקה לעושק
    אמיל 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מנסים להצדיק ולהסיט מהעושק שהם עושים בריביות ובעמלות... נבלות
    סגור
  • האמנם? וכל שאר הבנקים מה..?
    עוז 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנתיים מי שעושה מרווחיו למען הציבור זה פועלים, כגון במוזיאונים חינם בחגים ועוד. אם לדעתך מישהו חייב אותם עדכן אותנו
    סגור