רכילות עסקית

בנק הפועלים במהלך מרגש: נדב אבוקסיס מדבר על הכל

במסגרת החגיגות, אירח הבנק את הסטנדאפיסט נדב אבקסיס במתחם מושקע וססגוני וחשף לראשונה את סרטון הגאווה שהופק על ידי עובדי החטיבה הטכנולוגית  
מערכת ice | 
סניף בנק הפועלים (צילום אביב גוטליב)
במסגרת חודש הגאווה, החטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים קיימה אמש (רביעי) במשרדיהם בתל אביב אירוע חגיגי, במהלכו התקיימה הרצאה של השחקן והסטנדאפיסט נדב אבוקסיס ששיתף בסיפורו האישי על היותו חלק מהקהילה הלהט"בית, ובין היתר ציין אף את הקשיים שהיו לו בשירותו בגולני.
"אני זוכר שהייתי בגולני וזה היה לי מאוד קשה, כולם מספרים על החברות שלהם ואתה פתאום צריך להמציא סיפורים", אמר בהתרגשות אבקסיס. "חבר סידר לי פעם דייט, זה היה במלחמת המפרץ, אני יצאתי לדייט ולאחר מכן חבר שלי שאל אותי איך היה, אמרתי לו שלא היה כלום. חשבתי שמשהו לא בסדר אצלי והדחקתי", הוסיף.

לדבריו, "הדבר האבסורדי, שהראשונים שסיפרתי להם אחרי המשפחה היו החברה מגולני, סיפרתי להם שאני הומו והם אמרו בוקר טוב ידענו לפני". בנוסף, באירוע הוצג לראשונה סרטון מיוחד שהופק על ידי עובדי הבנק תחת הסיסמה "אני ראוי". הסרטון שמעניק זווית ייחודית לחייהם של עובדי החטיבה הטכנולוגית חברי הקהילה מביא לידי ביטוי את תחושותיהם וחשיבותו של חודש הגאווה. 
באירוע נכחו דמויות מובילות בחטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים כגון: אתי בן זאב, מנהלת חטיבת טכנולוגיה ומחשוב בבנק הפועלים, אורית שלו, מנהלת אגף תכנון טכנולוגי ועוד.
אירוע זה מתווסף ליוזמה של בנק הפועלים שהקים בתחילת החודש את קהילת "פועלים בגאווה", המורכבת מעובדי הבנק חברי קהילת הלהט"ב ונוצרה במטרה להעמיק את תחושת השייכות והתקשורת של חברי הקהילה אשר עובדים בבנק ובמטרה לשפר את השירותים והמוצרים המוצעים למען הקהילה הגאה.
עמית אוברקוביץ, המשנה למנכ"ל והממונה על חטיבת משאבי אנוש בבנק הפועלים: "בהיותנו חלק בלתי נפרד מהמרקם הכלכלי חברתי בישראל ומתוך מחויבות לקידום ערכי שיווין וגיוון, יש לנו אחריות גדולה על עיצוב פניה של החברה הישראלית. אנו שמחים לעשות שימוש בפלטפורמות העומדות לרשותנו כדי להטמיע תפיסת עולם פלורליסטית שיודעת לכבד ולקבל את כולם ובטח עובדים מקהילת הלהט"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה