קריירה ולימודים

האיש העשיר בעולם: אילון מאסק שוב בפסגה

איש העסקים ובעלי רשת מוצרי היוקרה LVMH ברנאר ארנו, שראה את המנייה שלו צוללת ב-2.6% במסחר בפריז בדרך לאיבוד של כמעט 2.5 מיליארד מהונו, איבד את הכתר לבעלים של טסלה וטוויטר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום freepik, אינסטגרם/ אילון מאסק)
למרות הקריסה המטורפת של טוויטר תחת שרביטו, אילון מאסק הוא שוב האדם העשיר בעולם, זאת לאחר שמנכ"ל טסלה עקף אמש (רביעי) את איש העסקים ובעלי רשת מוצרי היוקרה LVMH ברנאר ארנו, שראה את המנייה שלו צוללת ב-2.6% במסחר בפריז בדרך לאיבוד של כמעט 2.5 מיליארד מהונו. 
בשנה האחרונה, מאז שג'ף בזוס כבר יצא מהמרוץ, בעלי טוויטר ואיש העסקים הצרפתי בן ה-74 התחרו על ראש טבלת עשירי העולם של בלומברג, רשימה של 500 האנשים העשירים בעולם, טבלה שאגב לא תמיד זהה לזו של פורבס.

למי ששכח, ארנו עקף לראשונה את מאסק בחודש דצמבר 2022 והפך לראשונה לאיש העשיר בעולם, בימים שבהם תעשיית הטכנולוגיה נאבקה בשל משבר שבבים עולמי ומיתון שגרם לציבור לקנות פחות. הרשת של ארנו שמחזיקה בלואי ויטון, פנדי והנסי רשמה הכנסות שיא לעומת זאת.
לאחרונה דברים הולכים פחות חלק למניית LVMH שכבר איבדה כ-10% מאז אפריל, ואף 11 מיליארד דולר נעלמו מהשווי הנקי של ארנו ביום אחד, שגרמו ללא מעט בהלה בענקית האופנה בבבעלותו. לאחר המהפך, הונו של מאסק מוערך בכ-192.3 מיליארד דולר, כשהוא מקדים את ארנו לו כ-186.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה