קריירה ולימודים

מארק צוקרברג לעובדי פייסבוק: "נא להתפטר"

מייל משנת 2010 בו דרש מארק צוקרברג מעובד שהדליף מידע מהחברה להתפטר פורסם בטוויטר בימים האחרונים. צוקרברג שלח מייל לעובדים בו טען לדליפה ודרש כי המדליף יתפטר מבלי לדעת במי מדובר
מערכת ice |  5
מארק צוקרברג (צילום vecteezy, shutterstock, יוטיוב/ The Verge)
רבות דובר על סגנון ניהולו הדיקטטורי לכאורה של מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג. דוגמה לכך עלתה בימים האחרונים בעקבות הדלפה של מייל אותו שלח בשנת 2010 תחת שורת הנושא "נא להתפטר", שהודלף על ידי אחד מהעובדים.
המייל משנת 2010 מצוקרברג לצוות פייסבוק – שפורסם בסוף השבוע על ידי חשבון טוויטר המכונה "Internal Tech Email". "סודי – אל תשתף", כך מתחילה ההודעה, שזכתה ליותר מ-3 מיליון צפיות מאז שפורסמה בחשבון הטוויטר.
 

המייל נשלח לאחר שצוקרברג האשים את עובדי החברה בבגידה לאחר שפורסמה טענה מתוך החברה כי פייסבוק בונה טלפון נייד – "זה היה מעשה בגידה", האשים צוקרברג ודרש. "אז אני מבקש ממי שהדליף את זה להתפטר מיד. אם אתה מאמין שאי פעם מתאים להדליף מידע פנימי, אתה צריך לעזוב".
צוקרברג, שפיטר לאחרונה אלפי עובדים במטא כחלק מארגון מחדש וחיסכון בעלויות, תהה בנוגע להדלפת המייל משנת 2010. "זה מסתכל והרסני שמישהו כאן חשב שזה בסדר לפרסם את המייל. העובדה שהסיפור לא מדויק, לא הופכת אותו לטוב יותר".
ב-2016, עובד פייסבוק לשעבר שפוטר מתפקידו כמנהל חשבון כתב ספר שטען כי צוקרברג שלט בחברה ביד ברזל. המחבר, אנטוניו גרסיה מרטינז, השווה את החברה לכת ואמר שסגנון המנהיגות של צוקרברג דומה לזה של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תלמדו לכתוב בלי שגיאות - ביזיון של כתיבה (ל"ת)
    חלם 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא טוב להם בחברה שיעזבו, חברה "פרטית" (רוב מניות) (ל"ת)
    קוקו 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה דיקטטורי בזה?
    עובד פוגע בחברה 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אם מישהו פוגע בחברה שהוא עובד בה, הבעלים עוד אמור לפרנס אותו, ואפילו לפרנס אותו יפה? צריכה להיות לו הגינות לעזוב אם כך כך רע לו או שזה נוגד לאידאולוגיה שלו. מספיק עם הקשקושים הפרוגרסיביים האלו.
    סגור
  • 1.
    פשוט אידיוט
    ברוך ג. 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    צוקרברג , תעזוב את העולם הזה !! אתה מיותר כאן . עושה צרות סדרתי ושקץ !!
    סגור
  • צודק אבו עלי
    אבו 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה שלך קמה על עוול גנבתה רעיון של חבירים שלך.הסוף ידוע פש"ר
    סגור