דיגיטל וטק

מארק צוקרברג מודיע: פייסבוק תפטר 10,000 עובדים נוספים

חברת Meta תפטר עוד 10,000 עובדים בסבב פיטורים שני; רק לפני כארבעה חודשים החברה פיטרה 11,000 עובדים. מייסד הרשת החברתית, מארק צוקרברג, הסביר כי ההחלטה נובעת מאתגרים בעקבות מצב הכלכלה
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום vecteezy, shutterstock, יוטיוב/ The Verge)
מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית פייסבוק, מארק צוקרברג, הודיע היום (שלישי) על סבב הפיטורים השני שלה. צוקרברג הבהיר שהוא יקצץ 10,000 מקומות עבודה בסבב הזה של הפיטורים ההמוניים. רק לפני כארבעה חודשים החברה פיטרה 11,000 עובדים. 
"אנו מצפים להקטין את גודל הצוות שלנו בכ-10,000 אנשים ולסגור כ-5,000 תפקידים פתוחים נוספים שטרם שכרנו", כתב צוקרברג בהודעה לצוות העובדים.
הפיטורים הם חלק מארגון מחדש רחב יותר ב-Meta שיביא את החברה לשטח את המבנה הארגוני שלה, לבטל פרויקטים בעדיפות נמוכה יותר ולהפחית את שיעורי הגיוס שלה כחלק מהמהלך. הידיעה העלתה את מניותיה של Meta ב-2% במסחר לפני השוק.
המהלך מדגיש את הדחיפה של צוקרברג להפוך את 2023 ל"שנת היעילות" עם קיצוץ בעלויות שהובטח של 5 מיליארד דולר בהוצאות לטווח שבין 89 ל-95 מיליארד דולר.
הידרדרות הכלכלה הביאה לסדרה של פיטורי משרות המונית ברחבי אמריקה התאגידית: מבנקים בוול סטריט כמו גולדמן זאקס ומורגן סטנלי ועד לחברות ביג טק כולל Amazon.com ומיקרוסופט.
תעשיית הטכנולוגיה פיטרה יותר מ-280,000 עובדים מתחילת 2022, כאשר כ-40% מהם הגיעו השנה. Meta, שמזרים מיליארדי דולרים כדי לבנות את המטא-וורס העתידני, נאבקה בצניחה שלאחר המגפה בהוצאות הפרסום של חברות המתמודדות עם אינפלציה גבוהה ועליית ריבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה