טלוויזיה

רשת 13 מסתבכת: בלגן והתפטרויות בתכנית הקודמת של איילה חסון

לאחר שהתבלבלו באורח וגרמו לפדיחה גדולה, החקירנית של תכנית ״המטה״ של חדשות 13 זומנה לשימוע לפני פיטורים, כאשר ללא כל קשר לכך, העורכת של ״המטה״ התפטרה מתפקידה. בחדשות 13 בחרו שלא להגיב

מערכת ice |  1
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
פדיחת ענק נרשמה ביום שבת האחרון במסגרת התוכנית "המטה המרכזי" של רשת 13 אותה הנחה ספי עובדיה, במקומה של איילה חסון, בשידור חי. בתוכנית חשבו כי הזמינו את פרופ' משה חזן שהוא כלכלן, אך בפועל הזמינו איש נדל"ן בעל שם זהה.
היום (רביעי) התברר כי החקירנית של תכנית ״המטה״ של חדשות 13 זומנה לשימוע לפני פיטורים, כאשר ללא כל קשר לכך, העורכת של ״המטה״ התפטרה מתפקידה. בחדשות 13 בחרו שלא להגיב
כזכור, במסגרת הדיון הסוער על אישור התקציב לשנים 2023 ו-2024, פנה עובדיה לחזן והציג אותו: "פרופ' משה חזן שלום, לשעבר חבר הוועדה המוניטרית בבנק ישראל. התפטרת בין היתר..." ואז חזן, שנראה היה נבוך שכן הבין את הטעות, קטע את עובדיה.
"לא, אני איש נדל"ן במקצוע שלי", הסביר ואמר "את מתן אני מכיר קצת" בהתייחסו לכתב מתן חודורוב שהיה חלק מהפאנל הסוער. חודורוב הגיב ואמר "לא הבנתי, אתה לא פרופ' חזן?" ונראה גם כן נבוך מהסיטואציה.
פה לקח את המושכות אבישי בן חיים ועבר לנושא אחר, ובמהלך דבריו ניתן היה לראות כיצד עובדיה וחודורוב מחליפים מבטים מופתעים מהסיטואציה המוזרה. כאשר חזרו מהפרסומות, חזן כבר נעלם מהפאנל.
בערוץ עצמו הסבירו שמדובר בטעות אנוש, אך לא הרחיבו מעבר לכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלאכתם של רשעים… (ל"ת)
    צופה לשעבר 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור