קריירה ולימודים

צפו בתיעוד המזעזע: הזמר בן ה-28 התמוטט במהלך הופעה ומת

טרגדיה ענקית התרחשה השבוע במהלך הופעה של הראפר הדרום אפריקני בן ה-28,  קוסטה טיץ', אחרי שבמהלך הופעתו בפסטיבל מוזיקה במדינה לעיניי מאות צופים, הוא התמוטט פעמיים על הבמה ובסופו של דבר מת לעיניי המעריצים ההמומים. צפו בתיעוד הקשה
מערכת ice |  1
הופעה (צילום Pixabay)
טרגדיה ענקית התרחשה השבוע במהלך הופעה של הראפר הדרום אפריקני בן ה-28,  קוסטה טיץ', אחרי שבמהלך הופעתו בפסטיבל מוזיקה במדינה לעיניי מאות צופים, הוא התמוטט פעמיים על הבמה ובסופו של דבר מת לעיניי המעריצים ההמומים.
משפחתו של הראפר בן ה-28 אישרה כי הוא מת אך לא מסרה את סיבת המוות הרשמית. בפוסט שפורסם על ידם בעמוד האינסטגרם של טיץ' נכתב כי "המוות דפק באופן טרגי על דלתנו ולקח את בננו, אחינו ונכדנו האהוב".
בתיעודים רבים שהופיעו ברשתות החברתיות נראה קוסטה טיץ' כשהוא צונח קדימה בזמן הופעתו. תחילה, אחד הזמרים שהיה איתו על הבמה חשב שהוא רק מועד ומשך אותו למעלה. אלא ששניות ספורות לאחר מכן הוא צונח ומתמוטט - ולא מצליח לקום בחזרה, כשההופעה מופסקת והזמרים שהיו איתו על הבמה מנסים לעזור לו.
מטעם פסטיבל המוזיקה שבו קוסטה התמוטט ומת נמסרה תגובה שלפיה הם "הרוסים ממותו של האמן" והוסיפו וכינו אותו "ראפר מוכשר וחבר של הפסטיבל". גם הם לא מסרו פרטים באשר לנסיבות מותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו......
    ............ 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייזר או מנה מופרזת
    סגור