קריירה ולימודים

שביתת ענק בדרך: יו"ר ההסתדרות במסר מאיים וחריף לממשלה

ארנון בר-דוד ודובי אמיתי קוראים לכלל חברי הכנסת ולכל סיעות הבית מימין ומשמאל לעצור את הטירוף הפוקד את החברה הישראלית ולגלות אחראיות ומנהיגות למען עתיד מדינתו. השניים הודיעו שבמידה ולא תמצא פשרה על פי מתווה הנשיא הם לא ישבו מנגד.
מערכת ice |  1
יום הלימודים ייעצר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
האם שביתת ענק בגיבוי ההסתדרות ונשיאות המגזר העסקי בדרך? ראשי הארגונים מביעים תמיכה מלאה במתווה נשיא המדינה יצחק הרצוג וכעת הם קוראים לחברי הכנסת בקואליציה ובאופוזיציה לאמץ אותו כדי לנוע אל עבר הסכמות בנוגע לרפורמה לתיקון מערכת המשפט שהוציאה מאות אלפי מפגינים לרחובות.
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נפגש הערב (ראשון) עם יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו״ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי בבית הנשיא בירושלים. על פי ההודעה שיצאה מהשיחה הזו, גם יו״ר ההסתדרות וגם יו״ר נשיאות המגזר העסקי הביעו בפני הנשיא את החשש הכבד לשלום החברה הישראלית ועל הפגיעה במשק בעקבות הרפורמה המתגבשת. 

כמו כן, השניים הביעו תמיכה מלאה במוסד הנשיאות ובמתווה הנשיא המתגבש. בר-דוד ואמיתי קוראים הערב לכלל חברי הכנסת ולכל סיעות הבית מימין ומשמאל לעצור את הטירוף הפוקד את החברה הישראלית ולגלות אחראיות ומנהיגות למען עתיד מדינתו. 
במקביל, השנים הודיעו שבמידה ולא תמצא פשרה על פי מתווה הנשיא הם לא ישבו מנגד. כך למעשה הם מרמזים בין השורות כי לא ייתכן ויוציאו שביתה אל הפועל, זאת במקביל למחאות החריפות שכבר מתנהלות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לבטל את החברות בהיסתדרות המושחתת !!! (ל"ת)
    אסף 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור