בארץ

יו"ר ההסתדרות בקריאה לביבי: "נבחרת להיות ראש הממשלה של כולם"

ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות פונה לראש הממשלה בנאום שנשא בישיבת הנהגה מיוחדת: "מצפים מאיתנו שאנחנו נשבית את המדינה בנושא הרפורמה"
מערכת ice | 
ארנון בר דוד, בנימין נתניהו (צילום דוברות ההסתדרות, עמוס בן גרשום)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד כינס היום (א') ישיבת הנהגה מיוחדת לאור הסכם המסגרת והסכם השכר לסייעות שנחתמו בשבוע שעבר. במהלך הישיבה, התייחס בר-דוד למצב במדינה לאור השינויים במערכת המשפט: "מצפים מאיתנו שאנחנו נשבית את המדינה בנושא הרפורמה".
בר דוד המשיך: "אני עומד בפני לחץ גדול מאוד מאנשים שפעם הייתי מהמחנה שלהם. אבל אני לוקח בחשבון את התפקיד שלי, יו"ר ההסתדרות, שנבחרתי כדי להביא פרנסה לעובדים, להגן עליהם, למנוע חקיקות נגד העובדים והגמלאים - ואנחנו עומדים במשימה. זו החוכמה שלפיה הובלתי את ההסתדרות בשנים האחרונות. הובלנו אותה להיות חלק מכל המחנות בישראל. יושבים פה בהסתדרות כל שבטי ישראל בחברות ובאהבה".
במהלך דבריו פנה יו"ר ההסתדרות אל ראש הממשלה בכדי שיפעיל את כוחו כדי להביא את הצדדים להידברות: "גם במדינה צריכים להבין שאפשר לשבת ביחד ולא לפלג, לא ללכת איש ברעהו, להבין את הצרכים של האחר, גם אם לא מסכימים איתו, וגם לא לכנות בכינויים. אם אתה מנהיג תנהיג את כולם. נבחרת להיות ראש הממשלה של כולם. כך אני רואה את זה, וכך ראיתי את זה כל חיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה