קריירה ולימודים

פייסבוק בדרך לעוד גל פיטורים: כ-1,000 עובדים בדרך הביתה

לאחר שהחברה קיצצה 11,000 משרות - כ-13% מכוח העבודה שלה - בנובמבר, תכנית חדשה לשינוי ההיררכיה והורדת מנהלים לדרגים נמוכים וכן קיצוץ של עוד סכום לא מבוטל של עובדים נמצאים על הפרק
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג (צילום shutterstock ,יוטיוב/ The Verge)
גל פיטורים נוסף בדרך. חברת האם של פייסבוק, Meta, נערכת לעוד סבב של קיצוץ בכוח האדם, כאשר סגנית מנהל משאבי אנוש, עורכי דין, מומחים פיננסיים ומנהלים בכירים נועדו כדי לגבש תכניות לארגון מחדש ולצמצום שעלול להשפיע על אלפי עובדים וליתר דיוק עוד כ-1,000 עובדים יסיימו את עבודתם.
Meta מתכננת להוריד מספר מנהלים לתפקידים בדרג נמוך יותר ללא דיווחים ישירים, ולשטח את שכבות הניהול בין מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג למתמחים בחברה, מנהלים אחרים עשויים בסופו של דבר לפקח על מספר גבוה יותר של עובדים ככל שהצוותים שלהם יגדלו. חלק מ-Meta מצפים מעובדים שעבודתם הוסבה שיתפטרו בסופו של דבר, תוך חיתוך כוח העבודה של החברה כברירת מחדל.
בנוסף להסבת המנהלים, החברה שוקלת גם קיצוצים מתבקשים יותר, כולל קיצוץ של כמה פרויקטים ועבודות, שמכוונים לחטיבות ברחבי החברה וברחבי העולם. הקיצוצים עשויים שלא להתרחש ביום אחד, אך ככל הנראה יתגלגלו ברחבי החברה בחודשים הקרובים.
הקיצוץ במשרות מגיע לאחר שצוקרברג ביקש להרגיע את העובדים שהוא לא "צופה פיטורים נוספים" לאחר שהחברה קיצצה 11,000 משרות - כ-13% מכוח העבודה שלה - בנובמבר. באותו זמן, צוקרברג אמר לעובדים הנותרים שהחברה עשתה קיצוץ משמעותי כדי "למזער את הסיכוי להצטרך לבצע פיטורים נרחבים כמו זה בעתיד הנראה לעין", על פי הקלטה של הפגישה הכוללת של החברה שנסקרה על ידי הוושינגטון פוסט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטאטראש
    צוקרברג הנבלה 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה גרוע מנוהלת על ידיי אדם גרוע...
    סגור
  • 1.
    חברה פח כמו רבות אחרות
    יונתן קפרסון 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לקצץ הוצאות, גיוסים, ציוד חדש, פינוקים, משכורות והחזרים הם קדם כל מקצצים בעובדים... חברה פח
    סגור