השוק

מארק צוקרברג מזנק עם מניית מטא: הונו קפץ ב-12.5 מיליארד דולר

לאחר דוח רבעון רביעי מוצלח וזינוק של מעל ל-20% אחוז במנייה של מטא, הונו האישי של מקים החברה, מארק צוקרברג, מזנק סוף-סוף גם הוא ב-12.5 מיליארד דולר 
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג)
השבוע דווח כי בניגוד לכל הציפיות מטא (חברת האם של פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם) מצליחה היטב ברבעון האחרון של שנת 2022 ובהתאם לכך מנייתה זינקה ב-23%. בעקבות קפיצה המרשימה הונו האישי של מקים מטא, מארק צוקרברג, קופץ גם הוא ב-12.5 מיליארד דולר - העלייה הגדולה ביותר שנרשמה עבורו עד כה.
הקפיצה מגיעה באופן מפתיע למדיי לאור הקשיים אליהם נקלעה החברה בשנה אחרונה. מטא פיטרה לאחרונה כ-13% מכוח האדם שלה וזאת רק כצעד ראשון בהליך נרחב יותר של צמצום. זה מגיע בעקבות דוחות רבעוניים קודמים שהציגו נתונים עגומים במיוחד.
אלו האחרונים הביאו לירידה משמעותית בהונו האישי של צוקרברג, שהפסיד מיליארדים בכמה פעימות השנה, הראשונה בפברואר עם הפסד של 31 מיליארד דולר ו-11 מיליארד נוספים באוקטובר האחרון. החברה עצמה מחקה בשנה החולפת 250 מיליארד דולר בשווי שוק - המחיקה הגדולה ביותר בהיסטוריה של שוק המניות
כמו כן, לאחרונה החברה נחלה הצלחה משפטית וכעת היא יכולה לרכוש סטארט-אפ מעולם המציאות המדומה וזאת בהתאם לחזון הגדול של צוקרברג בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה