קריירה ולימודים

עיריית ראשון לציון מתחדשת: זה המכרז שפרסמה

עיריית ראשון לציון מודיעה על פרידה מחברת ניהול הסושיאל דבי ורון, וכעת היא מוציעה מכרז חדש על מנת למצוא את הספק שינהל עבורה את הנכסים הדיגיטליים
מערכת ice |  1
סושיאל ב-2020 (צילום iStock)
לראשונה בשלוש שנים עיריית ראשון לציון מחפשת להתחדש - הפעם מצד הסושיאל. העירייה מוציאה השבוע מכרז ניו מדיה חדש במסגרת היא קוראת לעסקים לפנות אליה במידה והם מעוניינים לספק לה שירותי ניהול ניו מדיה עירוניים, לכלל הנכסים הדיגיטליים.
במסגרת השירותים להם נדרשת העירייה, יהיה על הספק החדש לנהל את עמודי הפייסבוק, אינסטגרם והיוטיוב, לצד נוספים. עד כה ניהלו את התחום חברת "דבי ורון" ולא ידוע מהי הסיבה להחלפת הספק.
משרד הסושיאל יפעל תחת אגף הדוברות, אותו מנהלת מזה שנתיים מוריה מלכה. את מסמכי המכרז המעוניינים יכולים להגיש באופן מקוון באתר העירייה.
בעוד שעיריית ראשון לציון נפרדת מחברת הסושיאל שלה, חברת דבי תקשורת תחבור לחברה חדשה ותייצג את נתיבי איילון.בשנה החולפת החברה גרפה עוד כמה שמות גדולים, ביניהם מכבי שירותי בריאות ואפליקציית ההכירויות או.קיי קיופיד.
קבוצת דבי היא אחת מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי ורון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמאס להם מראש העיר החלול והריקני
    Dan 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס להם להפיץ את השקרים וחוסר חומר מהותי
    סגור