קריירה ולימודים

האדם שהביא לאפל את פסלון האוסקר עוזב

כשנה לאחר שהחברה זכתה בזכותו באוסקר הראשון אי פעם לסרט שהופק עבור שירות סטרימינג, הודיע פיטר סטרן לעמיתיו בחברה כי הוא עוזב בסוף החודש. לאן הוא עובר ומי יחליף אותו?
יאיר מור | 
טים קוק, מנכ"ל אפל (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNN, Apple)
שינוי משמעותי באפל: פיטר סטרן, שניהל מאז 2016 את תחום השירותים שלה בתפקיד סגן נשיא, מתכנן לעזוב את החברה בסוף החודש, כך לפי דיווח של ביזנס אינסיידר.
לפי מקורות בחברה, סטרן בישר לעמיתיו כי הוא עוזב כדי "לבלות יותר זמן בחוף המזרחי" – ככל הנראה רמז למעבר לתעשייה אחרת, שכן רוב תעשיית ההייטק, כולל אפל, נמצאת בחוף המערבי.
סטרן הגיע לאפל ב-2016, לאחר שנים ארוכות בענקית הטלוויזיה בכבלים טיים וורנר מקבוצת האחים וורנר. הוא נחשב ל"גאון" והיה המניע המרכזי בבניית שירותי המנויים התשלום שלה, הכוללים את שירות המשחקים אפל ארקייד, שירות הספרים אפל בוקס, שירות החדשות אפל ניוז פלוס, שירות הכושר אפל פיטנס פלוס, גרסת הפרימיום של שירות הגיבוי בענן אייקלאוד, ומעל הכל שירות הסטרימינג שלה, אפל טיוי פלוס.
לפי הדיווח, מלבד תכנון האסטרטגיה של שירות הסטרימינג – שבשנה שעברה הפך את אפל לחברת הסטרימינג הראשונה שגורפת את פרס האוסקר לסרט הטוב ביותר (על CODA) – הוא עבד על הוספת שידורי ספורט חיים לשירות, כדי להפוך אותו ליותר מעוד שירות VOD.
כעת יפוצל התפקיד שלו לשלושה תפקידים שונים, שאחד מהם יילך לאוליבר שוסר, המנהל כיום את שירות המוזיקה של החברה. אינסיידר לא ציין מה יהיו הגבולות של שני התפקידים האחרים. כולם יחד יהיו כפופים לסגן הנשיא הבכיר של אפל לתחום השירותים, אדי קיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה