דיגיטל וטק

אפל דחתה את כל המוצרים הבאים שלה

לפי דיווח חדש, החברה החליטה למקד השנה את כל המאמצים במוצר אחד שאף אחד לא באמת רוצה, ולהזניח את כל האחרים, שלא יזכו לשדרוגים של ממש
יאיר מור | 
חנות אפל (צילום לירון כהן)
הפעם זה כנראה סופי: אפל כבר החלה להציג למפתחים מסוימים, שכמובן חתומים על חוזי סודיות דרקוניים ולא יודו בכך בחיים, את משקפי המציאות המעורבת שלה, וכעת היא מתכננת להציג אותם רשמית לעולם כולו באביב הקרוב – כלומר תוך פחות מחצי שנה. ההשקה בפועל אמורה לקרות זמן לא רב לאחר מכן.
לפי טורו השבועי של כתב הטכנולוגיה של בלומברג, מארק גורמן, המשקפיים יהיו המיקוד העיקרי של אפל השנה – כלומר, היא מתכוונת להשקיע, וכבר השקיעה, את כל המשאבים האפשריים בהם, אך על חשבון מוצרים אחרים וותיקים יותר, שכעת נראה שלא יזכו השנה לשיפורים משמעותיים.
גורמן מציין כי המשקפיים, שפיתוחם החל לפני 7 שנים, תוכננו במקור להיחשף ב-2019, אך נדחו פעם אחר פעם. אך לאחרונה, החלה אפל להעביר יותר ויותר עובדים ומשאבים מחטיבות אחרות לצוות פיתוח המשקפיים, במאמץ לסיים סוף סוף את פיתוח הדור הראשון שלהם. כתוצאה מכך, הואטה העבודה על מוצרים אחרים, וגם אספקת חומרי גלם עבורם.
בין המוצרים שצפויים להיפגע ממיקוד המאמצים במשקפי המציאות המדומה ציין גורמן את מחשבי המק שלה, שכמה מהם לא יזכו השנה לשדרוג מורגש (מקבוק פרו) ואחרים לא יזכו לשדרוג כלל (מק פרו ומקבוק 12 אינץ'), הטאבלטים מסדרת אייפד (אייפדים גדולים יותר שהחברה עבדה עליהם נדחו לעתיד, הדור הבא של אייפד פרו יוצג רק בשנה הבאה ואייפד מיני ואייר יזכו לשדרוגים זניחים בלבד), אפל ווטש, אוזניות האיירפודס, אפל טיוי והרמקול החכם HomePod. גורמן לא הזכיר את סדרת האייפון, שאמנם תושק כרגיל מן הסתם, אך לא ברור מה רמת השדרוג שתכלול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה