קריירה ולימודים

בשורת ענק לחיילי צה"ל: זה מה שתוכלו לעשות בכספי הפיקדון

לאחר שנעצרה בשל חשד להונאה, האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון מחדש את משיכת הפיקדון לטובת הכשרה מקצועית ברוב המוסדות
מערכת Ice | 
חיילים (צילום Nasser Ishtayeh/Flash90)
החל מהיום (שני) תתאפשר מחדש משיכת כספי הפיקדון לטובת הכשרה מקצועית במרבית הקורסים המוכרים לפיקדון, זאת לאחר שבימים האחרונים ביצעו אנשי האגף והקרן לחיילים משוחררים יחד עם מוסדות ההכשרה, משרדי הממשלה הרלוונטיים ובנק הדואר הסדרה מחודשת של נתוני המוסדות המוכרים במערכות התשלום. 
האפשרות למשיכת הפיקדון לטובת הכשרה מקצועית הופסקה לפני כשבועיים בשל חשד להונאה, לאחר שלבנק הדואר הוגשו בקשות רבות של חיילים משוחררים לממש את כספי הפיקדון האישי לטובת ביצוע הכשרות מקצועיות במגוון מוסדות מוכרים לפיקדון, שבהם כלל לא למדו. "אנו שבים וקוראים לכל המשוחררים לא לשתף פעולה עם גורמים הפועלים למשיכת הפיקדון בניגוד לחוק".

כזכור, בשבועות האחרונים התעורר חשד להונאה במשיכת הפיקדון לטובת מימון הכשרות מקצועיות לאחר שלבנק הדואר הגיעו בקשות רבות של חיילים משוחררים לממש את כספי הפיקדון האישי לטובת ביצוע הכשרות מקצועיות במגוון מוסדות מוכרים לפיקדון, שבהם כלל לא למדו.
מבדיקה שביצע האגף והקרן לחיילים משוחררים עלה כי לבנק הדואר הוגשו שוברי תשלום ובהם פרטים כוזבים שאיפשרו העברת הכסף לחשבונות הבנק של אותם חיילים משוחררים על אף שלא למדו במוסדות לימוד להכשרה מקצועית. הערכה היא כי ההונאה בוצעה בתמורה לקבלת עמלות מהחיילים המשוחררים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה