קריירה ולימודים

בשורה לחיילים המשוחררים: זה הסכום שתקבלו מהיום ללימודים

האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון הגדילו ל־90% את ההשתתפות במימון שכ"ל ללימודים טכנולוגיים (טכנאים והנדסאים), זאת על רקע המשבר במחסור בהנדסאים במשק
מערכת ice | 
חיילים (צילום Nasser Ishtayeh/Flash90)
האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון הגדילו ל־90% את ההשתתפות במימון שכ"ל ללימודים טכנולוגיים (טכנאים והנדסאים), זאת על רקע המשבר במחסור בהנדסאים במשק, והעובדה כי חיילים רבים לומדים את אותם מקצועות בצורה פרקטית במיוחד במהלך שרותם הצבאי ומגיעים די מוכנים לעולם שבחוץ.
עד כה, האגף והקרן מימנו 80% משכר הלימוד עבור חיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי אזרחי שביקשו ללמוד מקצועות אלה - כ־8,500 זכאים בשנה. כעת, כאמור, יעלה המימון ל־90%, ואת יתרת התשלום יוכלו הזכאים לשלם מכספי הפיקדון שלהם, על פי החלטתם. מימון משרד הביטחון עומד על 6,700 שקלים.
מטרת המהלך היא לעודד הרשמה של משוחררים ללימודים טכנולוגיים, זאת כמאמץ של המשק למציאת פתרונות למחסור הקיים בהנדסאים ובטכנאים בישראל כאמור. מדובר בפיילוט שנקבע לשנתיים, שבסיומו תיבחן תרומת המהלך למשק הישראלי.
כזכור, לאחרונה פורסם כי מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון בחר בחברות הליסינג פרי, אלדן ושלמה סיקסט לספק אלפי כלי רכב צמודים בשיטת הליסינג התפעולי, לקצינים מדרגת סא״ל עד תא״ל וכן לראשונה לאספקת רכבי שטח צמודים למפקדי הפלוגות הלוחמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה