קריירה ולימודים

חברת הסייבר ARMO עברה למשרדים חדשים וממשיכה לגייס

ימים טובים עוברים על חברת הסייבר ARMO. לאחרונה היא עברה למשרדים חדשים בבניין נטע בתל אביב, היא השלימה גיוס מוצלח של 30 מיליון דולר בסבב A ואף תמשיך לגייס מתוך צפי לשלש את כוח האדם עד סוף השנה
מערכת ice | 
ארמו (צילום ארמו)
חברת הסייבר ARMO, המפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה לקוברנטיס המבוססת באופן מלא על קוד פתוח, מודיעה על מעבר למשרדים חדשים. ההתרחבות מגיעה בהמשך לצמיחה של החברה בשנה אחרונה, ולאחר השלמת גיוס מוצלח של 30 מיליון דולר בסבב A. החברה צפויה לגייס עד סוף השנה עשרות עובדים נוספים במגוון תפקידים.
מעבר המשרדים נועד לתמוך בצמיחת החברה, אשר הכפילה את גודלה בחצי השנה האחרונה. ארמו צפויה לשלש את מצבת כוח האדם שלה עד סוף השנה ולהמשיך לצמוח ולהתרחב גם לאורך 2023. בנוסף, למשרד החדש שנמצא בבית נטע בתל אביב, לחברה משרדים נוספים גם בירושלים, ובמקומות נוספים בעולם.
 
שאולי רוזן, מייסד שותף ומנכ"ל ARMO מסר: "בשנה האחרונה ארמו נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות אסטרטגית, שהתחילה בהשלמת סבב גיוס משמעותי, והמשיכה בגיוס אנשים איכותיים, בארץ ובעולם. המחשבה על התרחבות המשרדים שיתמכו בגידול החברה ומספר האנשים, הייתה טבעית עבורנו, והיה לנו חשוב למצוא מקום נוח ונעים, שכיף לבוא לעבוד בו וישקף את האווירה בחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה