קריירה ולימודים

הקפאת הגיוס של אמזון מתפשטת לכוח העבודה של החברה

בהתאם לדיווחיה של אמזון על ירידות ברווחים, החברה מודיעה על הקפאת הגיוסים בכל רחבי החברה לחודשים הקרובים במטרה לחזור ולגייס בשנת 2023
מערכת ice | 
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
לאחרונה הענקית אמזון פרסמה את דו"ח הרבעון השלישי שלה והנתונים לא היו ממש מעודדים. אמזון הודתה כי עומדת בפני תקופה קשה, בכלכלה קשוחה למדיי ובהתאם לכך היא עצרה מגוון של פעילויות ובעיקר גיוסים בשרשרת הניהול שלה.
כעת, מדווח כי החברה הקפיאה גם את הגיוסים בתפקידים הקטנים יותר ברחבי כל זרועותיה וזאת בהתאם לכך שהיא מתמודדת עם סיטואציה כלכלית בלתי יציבה. מהחברה נאמר כי היא החברה לא מתכננת לגייס כלל בחודשים הקרובים, בעודה עוקבת אחרי המצב הכלכלי בעולם, בתקווה לבצע גיוסים נרחבים יותר בשנה הבאה.
לצד הדיווח על ירידה ברווחים ברבעון השלישי של 2022, החברה הזהירה כי היא צופה ירידות גם ברבעון האחרון של השנה, למרות שמדובר בתקופת חגים בה האוכלוסייה מרבה בקניות. אמש בעת סגירת המסחר אמזון רשמה ירידה של 2%. 
החברה עצמה היא לא היחידה שנמצאת בצרות אלא גם המייסד שלה ג'ף בזוס אשר מואשם לאחרונה במסגרת תביעה חדשה מטעם עוזרת לשעבר בביתו. לטענתה היא ספגה מבזוס הערות גזעניות, לצד זאת שהועסקה בתנאים מחפירים ולא הומניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה