קריירה ולימודים

השר מאיר כהן: "העברנו חוק בעלות 2.2 מיליארד שקל"

בפגישתו של שר הרווחה מאיר כהן בבית איזי שפירא דיבר על החוק שהועבר לאחרונה אשר בזכותו יועברו 2.2 מיליארד שקל לשילוב בעלי מוגבלויות
מערכת ice |  1
מאיר כהן (צילום פלאש 90)
שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן ביקר היום (שני) בבית איזי שפירא – בנוכחות המנכ"ל עמיר לרנר, מנהל האשכול לשינוי חברתי בבית איזי שפירא יואב קריים ואנשי ונשות המקצוע במשרד הרווחה ובארגון – כדי לדון בנושאים שעל הפרק אודות אנשים עם מוגבלות במדינת ישראל בכלל ובבית איזי שפירא בפרט.
אנשי הארגון בירכו על מעבר חוק שירותי רווחה לאנשים עם מוגבלות בחודש יוני האחרון והודו לשר על כך. מנכ"ל איזי שפירא עדכן את השר בהתפתחויות האחרונות ובהישגיו הרבים והמגוונים ובנושאים שונים כמו סוגיות לגבי מעונות היום השיקומיים, טיפול רגשי לילדים, ההבדלים בטיפול בילדים עם מוגבלות בין ישראל לחו"ל, שינויי חקיקה נדרשים, סל הטיפולים, הקצאת משאבים ועוד.
 
"אני מודה לצוות בית איזי שפירא על הפעילות שלהם למען אנשים עם מוגבלות", אמר שר הרווחה. "לאחרונה העברנו את חוק הרווחה לאנשים עם מוגבלות בעלות של 2.2 מיליארד שקל, שמטרתו לשלב אנשים בקהילה. שמחתי לבקר בבית איזי שפירא ולראות מקרוב את מגוון הפעילויות במקום. יחד נמשיך לשתף פעולה למען האנשים עם המוגבלויות ובני משפחותיהם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתיי העבריין מין הזה נחקר..
    צדק 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שנמצא בצד הנכון של המפה הפוליטית, לא נחקר על עבירות מין ושחיתויות, על עבירות בניה שביצע, נותנים אישור לעשות מה שהם רוצים כי יש חסינות לאותם עבריינים....
    סגור