שיווק ופרסום

בן גביר לשר הרווחה: "הקמפיין? יריקה בפרצוף של הציבור"

אחרי הפרסומים על הקמפיין שתאמר נאפר קיבל ממשרד הרווחה. חבר הכנסת איתמר בן גביר יצא במתקפה חריפה נגד הראפר הערבי: "אין זאת אלא יריקה בפרצופו של הציבור הישראלי"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום גולשים)
אחרי הפרסומים מהיום (ראשון) כי משרד הרווחה והביטחון החברתי בראשות השר מאיר כהן החליט לשתף קמפיין בכיכובו של תאמר נאפר להובלת קמפיין בחברה הערבית בנושא קו סיוע ויעוץ טלפוני. ח"כ עו"ד איתמר בן גביר במכתב לשר הרווחה. 
במכתב של בן גביר, חבר הכנסת כתב: "מדובר במוזיקאי קיצוני, לאומני ומסית הידוע במסרים האנטישמיים והאנטי-ישראליים שלו, שתומך בגלוי ב- BDS, תנועה הקוראת לחרם על מדינת ישראל ומגדיר את עצמו: "פלסטיני בעל אזרחות ישראלית והשווה את ישראל לנאצים".
בן גביר הוסיף דוגמאות לדברים שנאפר אמר בעבר בהקשר של הסכסוך הישראלי-פלסטיני: "נאפר תועד לפני כשנתיים במהלך הופעה בארצות הברית אומר 'אני לא יכול להיות אנטישמי לבד, בואו ננסה יחד'. וכך למשל להקת 'דם' אותה הקים, פרסמה בשנת 2001 שיר בשם 'מין ארהאבי?' ('מי הטרוריסט') אשר מאשים את ישראל בטרור כנגד הפלסטינים, מצדיק את פעולות הטרור הפלסטיניות באינתיפאדה הראשונה במדיניות הכיבוש הישראלית ואף משווה את ישראל לגרמניה הנאצית".
בן גביר סיכם כי: "במילים אחרות, מדינת ישראל לוקחת לקמפיין רשמי, על חשבון כספי משלמי המיסים, אנטישמי תומך טרור שקורא להחרמתה. אין זאת אלא יריקה בפרצופו של הציבור הישראלי", ובקש לאור הממצאים להפסיק את ההתקשרות עם תאמר  נאפר באופן מידי.
אלון שוורצר ראש אגף מדיניות ומחקר בתנועת אם תרצו הוסיף: ''במקום שמשרד הרווחה ישתף פעולה עם אומנים שמקדמים מסרים של פיוס, דו-קיום, והבנה, המשרד בחר לשתף פעולה עם זמר המקדם שיח של שנאה, הסתה, קריאות להשתמטות וסרבנות, כינוי מדינת ישראל כ"נאצית" ותמיכה בתנועת החרם נגד ישראל.
אנו סומכים ובטוחים שבמידה והדבר חשוב, ישנם אמנים ערבים או בני מיעוטים אחרים מאמינים ופועלים בשותפות גורל עם מדינת ישראל ואזרחיה ובמידת הצורך נשמח לעזור במציאת אמן שכזה. לאור הנ"ל, אנו דורשים שבאופן מידי וללא דיחוי יבוטל השיתוך פעולה עם הזמר הקיצוני תאמר נפאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה