קריירה ולימודים

ג'ף בזוס מזהיר: זה הדבר שתצטערו עליו כל החיים

ג'ף בזוס, אחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם, חשף בראיון את הדברים שאתם עלולים להצטער עליהם כשתגיעו לגיל 80: "רק לעתים רחוקות מאוד אתה תתחרט על משהו שעשית שלא הצליח ולא עבד"
מערכת ice |  1
ג'ף בזוס (צילום freepik, יוטיוב/ Summit)
ג'ף בזוס,  יו"ר הדירקטוריון ולשעבר נשיא ומנכ"ל של חברת אמזון, הוא אחד מהאנשים הכי עשירים בעולם עם הון המוערך בכ-132.5 מיליארד דולר נכון להיום זאת על פי 'פורבס'. אז אם הוא נותן לכם עצה לחיים - כדאי מאוד שתקשיבו לו.
בזוס התראיין אתמול (שבת) ב-'Business Insider' והזהיר: "כשאתה חושב על הדברים שתתחרט עליהם כשתהיה בן 80, הם כמעט תמיד הדברים שלא עשית. הם מעשי מחדל מבחינתך. רק לעתים רחוקות מאוד אתה תתחרט על משהו שעשית שלא הצליח ולא עבד או משהו כזה".
"זה נכון לא רק לגבי החלטות מקצועיות, אלא גם לגבי החיים", אומר היזם בן ה-54. "אני לא מדבר רק על דברים עסקיים. זה כמו שאתה אומר לעצמך, 'אני אוהב את האדם הזה ומעולם לא סיפרתי לו', ואתה יודע, 50 שנה אחר כך אתה אומר, 'למה לא סיפרתי לה? למה לא הלכתי אחרי זה?'".
 
ולבזוס יש כמובן על מה להסתמך - הוא עזב את הקריירה שהייתה לו בבנק ההשקעות בוול סטריט כדי להתחיל למכור ספרים באינטרנט עם אתר קטן בשם אמזון. בדיעבד, זו הייתה החלטה משתלמת ומשנת חיים עבורו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא עוד לא בן 80, איך הוא יודע?
    נ. 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרו את זה לפניו, זה לא חדש
    סגור