קריירה ולימודים

מחפשים עבודה? זו המשרה בה תרוויחו יותר מ-30,000 שקל בחודש

בעקבות המלחמה ענף הבנייה בישראל נאלץ להתמודד עם אחד המשברים החמורים ביותר אי פעם. לאחר שהממשלה נכשלה לסייע לו לצאת מהמשבר, בכירים בענף החלו למשוך את ישראלים להשתלב בו: "ניתן להגיע למשכורות של 30-20 אלף שקל ואף יותר"
מערכת ice |  1
משכורות (צילום shutterstock)
החל מפרוץ המלחמה, ענף הבנייה בישראל מתמודד עם משבר חמור שנוצר בשל מחסור בכוח אדם. המצב החל בעקבות ההחלטה לאסור את כניסתם של למעלה מ-100,000 פועלים פלסטינים לישראל, לצד הקפאת העבודה באתרי בנייה בכמה מוקדים לתקופה ממושכת.
על מנת לשים סוף למשבר, גורמים שונים בענף הבנייה יצאו במגוון מיזמי הכשרה ושילוב של עובדים ישראליים בתחום. מיזמי ההכשרה פונים לחיילים משוחררים, חרדים, בני המגזר הבדואי ואפילו אסירים, במטרה לסייע לענף להשתקם מהמכה שספג בעקבות המלחמה.
לאחרונה הושק מיזם הכשרות בליווי משרד הבינוי והשיכון והקרן לפיתוח ועידוד ענף הבנייה בישראל, במטרה לייצר מענים נוספים לענף הנדל"ן באמצעות הכנסת כוח עבודה מקומי שיוכל להשתלב בתחום בתוך פרק זמן קצר.
בכנסת אושרה לאחרונה תוכנית מענקים חדשה לישראלים שישתלבו בעבודה בענף הנדל"ן. במסגרת התוכנית, מלבד השכר החודשי, העובדים יקבלו מענקים של אלפי שקלים.
עבור חצי השנה הראשונה בתחום, העובד יקבל מענק בגובה של 14,000 שקל. בנוסף, כל מי שהשתלב בעבודה בענף הבנייה החל מתחילת חודש יוני וימשיך בעבודתו עד סוף שנת 2024, יקבל מענק של 2,000 שקל, וכן מענק נוסף בסך 3,000 שקל בגין החודשים החמישי והשישי.
ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, התייחס ליוזמות המבורכות בענף ואמר: "צריך לצאת מהקונספציה של משכורות ענק שניתן להרוויח רק בהייטק, כי הזדמנויות כמו שקיימות היום בענף הבנייה, שמשווע לידיים עובדות, אסור לפספס. ניתן להגיע למשכורות של 20-30 אלף שקל בחודש ואף יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה מסוכנת
    אלגברה 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה בבניין הינה מסוכנת, הקבלנים לא מצאו פתרון לכך גם לאחר שפועלים רבים מוצאים את מותם בעבודה זאת, לא שווה לסכן חיים בעד שום כסף שבעולם
    סגור