קריירה ולימודים

ההייטק הישראלי סוער: האם תירשם הקלה במסים?

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי טק בהתאחדות התעשיינים: ״יש לראות את טיוטת התקציב לנושא, אך ככל שזה נכון, אנחנו שמחים על המהלך, שנדרש לצורך החיזוק בחשיבות תעשיית ההיי-טק לכלכלה הישראלית. בתקופה שבה התעשייה מתמודדת עם אתגרים כלכליים משמעותיים, בארץ ובחו"ל, חיוני שהממשלה תציג עמדה ברורה ונחרצת לתמיכה"
מערכת ice | 
משכורות - אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
איגוד ההיי טק בהתאחדות התעשיינים בדעה חד משמעית. בעוד התעשייה הישראלית עומדת בפני שינויים משמעותיים בתחום המיסוי, כאשר שורת צעדים חדשים צפויה לחזור להצעת חוק ההסדרים, לאיגוד יש הרבה מה לומר בנושא.
מטרתם העיקרית של  השינויים הם להגביר את הוודאות במיסוי עבור חברות בינלאומיות ומשקיעים זרים הפועלים בישראל, זאת לאחר תקופה של אי-ודאות שנבעה ממצב פוליטי מורכב ומלחמה מתמשכת.

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי טק בהתאחדות התעשיינים: ״יש לראות את טיוטת התקציב לנושא, אך ככל שזה נכון, אנחנו שמחים על המהלך, שנדרש לצורך החיזוק בחשיבות תעשיית ההיי-טק לכלכלה הישראלית. בתקופה שבה התעשייה מתמודדת עם אתגרים כלכליים משמעותיים, בארץ ובחו"ל, חיוני שהממשלה תציג עמדה ברורה ונחרצת לתמיכה בתעשייה שלנו".
עוד נמסר: "נושא המיסוי על רווחי הון הוא אחד מהסעיפים שדורשים חשיבה נוספת, ולמרות החשיבות של הקלה מסוימת, יש לוודא שהמהלך משרת את האינטרסים של התעשייה בצורה המיטבית. בזמן הנוכחי נדרשת גישה כוללת שתשקף את צרכי התעשייה ותציע פתרונות מעשיים, לרבות השקעה בעידוד החדשנות והיזמות, שהן קריטיות, וחשוב לנו לראות תוכניות שיביאו לתמיכה ממשלתית משמעותית. זה כולל השקעה כמו גם עידוד השקעות במימון פרויקטים טכנולוגיים, סיוע לסטארטאפים בשלביהם הראשונים, ותמיכה בהכשרת עובדים שיכולים להוביל את החדשנות".
לסיום מסר: "אנו מצפים שהממשלה תתחייב לתמוך בעסקים בזמן הזה, כדי לשמור על מעמדה של ישראל כאומת ההיי-טק המובילה בעולם. רק כך נוכל להבטיח את המשך הצמיחה של התעשייה ולתמוך ביצירת מקומות עבודה איכותיים גם בעתיד״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה