כסף וצרכנות

רשות המסים בבשורה קשה לישראלים: "יהיו צעדי מיסוי מרחיקי לכת"

מנהל רשות המסים, שי אהרונוביץ', דיבר במסגרת כנס יועצי המס בישראל, שם חשף את הגזירות הבאות שעשויות להגיע בקרוב לכיס של כולנו: "הולכים להיות פה צעדי מיסוי מרחיקי לכת"
מערכת ice | 
רשות המסים, נזקי מלחמת חרבות ברזל (צילום shutterstock, פלאש 90/ חיים גולדברג)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", שהתרחבה משמעותית בצפון, מדינת ישראל מבזבזת מיליארדים שבאופן לא מפתיע יתגלגלו בחזרה אל הכיס של האזרחים, ובקרוב נשלם כולנו יותר.
ב"וואלה" פרסמו הבוקר (שלישי) את דבריו של מנהל רשות המסים, שי אהרונוביץ', שדיבר במסגרת כנס יועצי המס בישראל, שם חשף את הגזירות הבאות שעשויות להגיע בקרוב לכיס של כולנו: "אנחנו נמצאים באירוע מלחמה מז'ורי ב־7 באוקטובר, ואני לא בטוח שגם הציבור שיושב פה מפנים את העובדה הזאת עד הסוף. הולכים להיות פה צעדי מיסוי מרחיקי לכת".
כזכור, רק לאחרונה דיבר שי אהרונוביץ' בכנס "מדברים צפון" של גלובס בראש פינה וחשף כי קרוב ל־14 מיליארד שקל שולמו לאזרחים בישראל בגין נזק עקיף בעקבות מלחמת חרבות ברזל שהייתה חסרת תקדים מבחינת נזק, כאשר הנתון הזה מדבר על החודשים שמתחילת המלחמה ועד יולי 2024.
אהרונוביץ' סיפר: "עד היום הוגשו כ־540 אלף תביעות לקבלת פיצוי על נזק עקיף ברחבי הארץ, ו־90% מהן טופלו, ערב המלחמה היו כ־18 מיליארד שקלים בקרן הפיצויים. בעקבות הערכות שביצענו בתחילת המלחמה הקרן הוגדלה ל־22 מיליארד. ההערכות הן שהסכום הזה יספיק בסופו של דבר לתשלום כל הפיצוי בגין נזקי המלחמה, אם היא תימשך בעצימות הנוכחית. כרגע משרד האוצר ואנחנו עובדים על הצעות לתקציב 2025, ונערכים להכל. יהיה למדינה כסף מאיפה לשלם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה