קריירה ולימודים

תרומה נדיבה לסטודנטים: 50,000 דולר למלגות בבר-אילן

חברת Cross River תרמה 50,000 דולר למלגות על שם סופי הודיה טרכט ז”ל באוניברסיטת בר-אילן, לתמיכה בסטודנטים מצטיינים במדעי המחשב, במטרה לקדם את ההשכלה והחדשנות בתחום הטכנולוגי בישראל
מערכת ice | 
הוצאות לימודים (צילום shutterstock)
חברת הפינטק Cross River, מהחברות המובילות בעולם בתחום השירותים הפיננסיים, תרמה 50,000 דולר לקרן המלגות של אוניברסיטת בר-אילן בישראל. המלגות, שנושאות את השם של סופי הודיה טרכט ז”ל, יוענקו לחמישה סטודנטים מצטיינים במדעי המחשב.
כל סטודנט שיבחר לקבל את המלגה יוכל ליהנות מסכום של 10,000 ₪ (כ-2,900 דולר) לשנה, אשר יסייע בכיסוי עלויות שכר הלימוד במהלך לימודיהם. הזוכים ייבחרו על בסיס המלצות מקצועיות מהפקולטה למדעי המחשב בבר-אילן, והמלגות מיועדות לסטודנטים שסיימו לפחות שנה של לימודים בתחומים של מדעי המחשב, טכנולוגיה ולימודי יהדות.
בינה מלאכותית במחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן.jpeg" />
פרופ' אריה צבן נשיא אוניברסיטת בר אילן, אוריאל גולדברג מנהל קשרי ציבור ותקשורת קרוס ריבר ישראל, פרופ' שרית קראוס ראש תחום בינה מלאכותית במחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן (צילום: יח"צ)
Cross River, שממוקמת בפורט לי, ניו ג’רזי, מחזיקה גם במרכז פיתוח בירושלים ומעסיקה מעל 170 עובדים מקצועיים. החברה פועלת לקידום ופיתוח האקוסיסטם הפיננסי-טכנולוגי בירושלים, ותורמת ליצירת מקומות עבודה איכותיים בעיר. תרומתה של Cross River מדגימה את מחויבותה לתמוך בהון האנושי בישראל ולהשקיע בעתיד של צעירים בתחום הטכנולוגיה.
נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' אריה צבן: "החוג למדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן הוא מחלקה מובילה עולמית המשפיעה עולמית בתחומי הבינה המלאכותית, מדעי הנתונים, הצפנה, רובוטיקה, תורת מדעי המחשב ועיבוד שפה טבעית. . אנו אסירי תודה ל-Cross River על ההכרה בתלמידים המצטיינים שלנו ועל המחויבות שלנו להכשיר את הדור הבא של מומחים בתחומים אלה כמחווה לסופי הודיה טרכט המנוחה.
אוריאל גולדברג, מנהל יחסי ציבור ותקשורת בקרוס ריבר, ישראל: "אנו בקרוס ריבר שמחים להעניק מלגות לזכרה של סופי הודיה טרכט ז"ל לסטודנטים מצטיינים באוניברסיטת בר-אילן. אנו רואים במוסדות האקדמיים מובהק דוגמה להגשמת חזון וערכים חינוכיים המתיישרים היטב עם החזון של Cross River. השאיפה שלנו היא לתרום לחיזוק הקהילה בירושלים ובישראל כולה על ידי תמיכה בחינוך והכשרה מקצועית, אנו יכולים לסייע בקידום השילוב של צעירים מוכשרים מכל מגזרי החברה הישראלית בחזית הטכנולוגיה והחדשנות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה