קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חדשה: זו ההקלה החדשה מול רשות המסים

בביטוח לאומי הסבירו בין היתר כי במסגרת שיפור השירות וכדי לחסוך מכם כמה שפחות בירוקרטיה, פתיחת תיק עצמאי הפכה לקלה מתמיד, כאשר פתיחת תיק עצמאי בביטוח הלאומי וברשות המיסים בתהליך דיגיטלי אחד והכל נעשה און ליין
מערכת ice |  1
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
אם אתם בדרך לפתוח תיק עצמאי, ביטוח לאומי החליט לפרסם קובץ הנחיות שיסייע לישראלים הניגשים אל התהליך במטרה להקל אותו עבורם. מה עליכם לעשות ואיזה שירות חדש יוכל לעזור לכם? כל התשובות מעכשיו גלויות.
בביטוח לאומי הסבירו בין היתר כי במסגרת שיפור השירות וכדי לחסוך מכם כמה שפחות בירוקרטיה, פתיחת תיק עצמאי הפכה לקלה מתמיד, כאשר פתיחת תיק עצמאי בביטוח הלאומי וברשות המיסים בתהליך דיגיטלי אחד והכל נעשה און ליין.

ביטוח לאומי הסבירו איך זה עובד: "ממש בקלות! כשאתם פותחים תיק באתר רשות המסים, תסמנו שברצונכם לפתוח גם תיק בביטוח הלאומי, תמלאו את הפרטים הנדרשים, בקשתכם תועבר אוטומטית למערכות הביטוח הלאומי ונפתח לכם תיק".
רק לאחרונה, לקראת יום השנה הראשונה לשבת ה-7 באוקטובר 2023 ולפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' הביטוח הלאומי יצר קשר עם המשפחות השכולות מקרב אזרחי ישראל (כוחות הביטחון מטופלים על ידי משרד הביטחון) לטובת סיוע במימון ההוצאות הכרוכות בזיכרון של מי שאיבדו את היקר להם מכל. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשלום קצבת זקנה
    אברהם 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע מאחרים את התשלום לפני ראש השנה בגלל שזה חג יהודי ?
    סגור