קריירה ולימודים

הצעד של ההסתדרות ועובדי תאגיד הבריאות: "התרגשות גדולה"

וועד הפעולה הודיע כי הצליח לגייס המועסקים לחברות בהסתדרות והקמת התאגדות. המטרה: הסכם קיבוצי לשיפור תנאי ההעסקה והבטחת ביטחון תעסוקתי לאורך זמן. "נהיה אוזן קשבת לצרכים, נפעל עם ההנהלה לקידום הזכויות שלנו"
מערכת ice | 
טיפול נמרץ (צילום shutterstock)
עובדי תאגיד הבריאות ליד בית החולים שמיר (אסף הרופא) הכריזו על סיום תהליך ההתאגדות באמצעות ההסתדרות, כך נודע היום (שני). על-פי הדיווח, העובדים החלו בתהליך בשל רצונם לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי באמצעות הסכם קיבוצי. מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות פנה אל מנכ"ל תאגיד הבריאות אילן יפתח, בבקשה לפתוח במשא ומתן בנוגע לחתימה על הסכם. 
תאגיד הבריאות, שנקרא בעבר קרן המחקרים, מעסקים מאות עובדים שעוסקים בקידום השירותים הרפואיים והמחקרים הנעשים במרכז הרפואי. התאגיד מעסיק עובדים בבית החולים בתפקידים שונים. וועד הפעולה מהתאגיד הוביל את המהלך יחד עם עובדי ההסתדרות מהאגף להתאגדות ועובדים ממרחב ראשון לציון, בראשו של האגף עומד דוד ראובן
ועד הפעולה מסר לאחר ההודעה על ההתאגדות: "בהתרגשות גדולה אנו שמחים לבשר כי הצלחנו לגייס את העובדים לחברות בהסתדרות, והקמנו ועד עובדים בתאגיד הבריאות. הוועד שם לעצמו יעד לדאוג לעובדי התאגיד, לשפר את תנאי עבודתם ולהיות אוזן קשבת לצרכיהם. יחד עם ההנהלה נפעל לשיפור וקידום הזכויות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה