קריירה ולימודים

חברת ההייטק הזו מתרחבת בישראל: אלו המשרות הפנויות עבורכם

Twilio' ישראל', המיישמת את פלטפורמת התקשורת המובילה בעולם ה- ,Contant center מציגה רצף זכיות בקרב לקוחות enterprise רבים. החברה מגייסת עשרות למגוון רחב של תפקידים: אנשי פיתוח, מנהלי פרוייקטים, בודקי תוכנה ועוד
מערכת ice | 
משכורות בהייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
ב-Twilio ישראל מחפשים עובדים לעשרות משרות במגוון רחב של תפקידים ביניהם אנשי פיתוח, מנהלי פרוייקטים, בודקי תוכנה ועוד. הטאלנטים שיתקבלו יזכו לעבוד בסביבה פורצת דרך, צעירה ודינאמית.
בשנה האחרונה, Twilio לקחה את ההובלה בשוק ה-Customer Engagement באופן בולט עם זכיות משמעותיות בקרב לקוחות enterprise רבים והיא שותפה למהפיכה משמעותית שלא קרתה בשוק כבר למעלה מ-20 שנה. בקרב לקוחות החברה נמנים ביטוח ישיר, מימון ישיר, חברת הפינטק הבינלאומית Nayax, איילון חברה לביטוח, משטרת ישראל, הכשרה חברה לביטוח, בזק בינלאומי, רשת מלונות דן ורבות נוספות.
 
יניב כהן, מנהל פעילות Twilio ישראל, בקבוצת Aman: "בזכות זכייה במספר רב של פרויקטים משמעותיים בשוק הישראלי והבינלאומי, הפעילות הולכת וגדלה. ההתרחבות המשמעותית שאנו חווים משקפת את הצמיחה המדהימה שהשיגה טוויליו בשוק הישראלי. העובדים.ות החדשים.ות שיגיעו לכאן יזכו לעבוד עם טכנולוגיה עילית, בסביבת עבודה של סטארטאפ, עם הלקוחות הגדולים במשק, בסביבה אנרגטית המניעה חדשנות ומצוינות".
קבוצת Aman מייצגת בישראל את חברת Twilio העולמית, המובילה בעולמות תקשורת רב ערוצית, Customer Support, ומסעות לקוח.הפתרון של Twilio מאפשר אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים (Omnichannel), בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון.
קבוצת Aman היא אחת מ-5 חברות הIT המובילות בישראל, מעסיקה כ-3500 עובדים בארץ ובעולם. בבעלותה 16 חברות בנות המעניקות פתרונות B2B בכל תחום טכנולוגי – דאטה, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ידע, פיתוח, תשתיות, שרשרת אספקה, אסטרטגיות שבבים ועוד, כולל פתרונות של כוח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ ו- Offshore.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה